Tässä vähän aikaa oon jo miettiny et millasen kesämekon neuloisin tytölle. Tekis mieli taas tehdä sellanen ultimatemekko, minkä tein 3 v synttäreille. Mutta jotenki nyt ei tää suunnitteluhomma luonnistu 
Mä oon huomannu että monesti käy tällee. Että se vaate pyörii mieles, ei oo mitään selkeetä ajatusta että millanen siitä ees tulis mutta jotain pientä kuitenki.. Tätä ku aikansa kestää ni yhtäkkiä tulee sit sellanen "puulla päähän" -idis et tollanen sen täytyy olla. Mut tää vaihe tässä on niin ärsyttävä! Ku se helkkarin mekko pyörii mun päässä kokoajan kunnes mä sen idiksen saan!
On tää hankalaa tää luovan ihmisen elämä
Onnks mulla on tuossa yks pitsiliina vaiheessa ni ei oo mitää paniikkia vielä päästä uutta alottaan. Vaikka tekis kyllä mieli jo.. 
Mä oon huomannu että monesti käy tällee. Että se vaate pyörii mieles, ei oo mitään selkeetä ajatusta että millanen siitä ees tulis mutta jotain pientä kuitenki.. Tätä ku aikansa kestää ni yhtäkkiä tulee sit sellanen "puulla päähän" -idis et tollanen sen täytyy olla. Mut tää vaihe tässä on niin ärsyttävä! Ku se helkkarin mekko pyörii mun päässä kokoajan kunnes mä sen idiksen saan!
On tää hankalaa tää luovan ihmisen elämä