V
vieras
Vieras
Onkohan tulirokko vaarallinen raskaana olevalle? Sitä on kuulemma lapsen päiväkodissa parhaillaan liikkeellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Eikö me kaikki rokotuksen saaneet olla turvassa tulirokolta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vihurirokko on varallinen raskauden aikana
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
mutta jos oot rokotuksen saanut (ja voimassa oleva) niin tuskin sitten mitään huolta ole.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
mutta jos oot rokotuksen saanut (ja voimassa oleva) niin tuskin sitten mitään huolta ole.
Eihän tulirokkoon ole rokotusta...
Tulirokko on bakteeritauti, jonka voi hoitaa antibiooteilla.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
niin ne kaikki on. vai onko kurkkumätä virus? mä en oo kauheesti perhtyny.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
onko sun nimimerkki lyhenne sanasta"pieraisi"?
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
Kaikki muut rokot on virustauteja.
Ap! Mä googletin asiasta ja yhdessäkään linkissä ei mainittu mitään raskaudesta ja tulirokosta, vaikka vesi- ja vihurirokon kohdalla olikin mainittu. Eli ei huolta, vaikka sairastuisitkin (mikä on muuten aika todennäköistä jos lapsesi sairastuu...).
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
Ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
Kaikki muut rokot on virustauteja.
Ap! Mä googletin asiasta ja yhdessäkään linkissä ei mainittu mitään raskaudesta ja tulirokosta, vaikka vesi- ja vihurirokon kohdalla olikin mainittu. Eli ei huolta, vaikka sairastuisitkin (mikä on muuten aika todennäköistä jos lapsesi sairastuu...).
mut onko tosi ettei tulirokkoon oo rokotusta. mä muistan sit tosi väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Jos soittais ihan neuvolaan ja varmistaisi? ...oman mielenrauhan takia.
Mun kaverin äiti sairasti raskausaikana vihurirokon sillä seurauksellä, että mun kaveri on kuuro.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Eikös se mpr rokote oo just tulirokkoa vastaan??? Kuulemma tulirokkoa on liikkeellä myös meillä anoppilan tienoilla johon ollaan jouluks menossa...
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on tulirokko mikä siellä on, joka paikassa siellä oli lappuja siitä..
Ei ole.
tulipahan mieleen, kun vähän siltä kuulostaa.