A
auringonkukka-75
Vieras
Meidän poika on koko ikänsä ollut tosi hyväihoinen. Ei pienen pientä näppyä edes ole ollut. Mutta nyt peppu on ihan tulipunainen pakaroiden välistä ja siitä peräaukon ympäriltä. Olen rasvannut tavallisella perusvoiteella, sinkkivoiteella, sibikort-salvalla... Mikään ei tunnu auttavan. Ja selvästä peppu on kipeä, koska pestessä poika kiemurtelee ja meinaa alkaa itkemään. Normaalisti pesu on siis ihan helppoa ollut, ei mitään kiemurtelua yms.
En tajua mistä tuo on tullut ja apua tarvisin siihen, että miten sen saa pois. Soitan kyllä huomenna neuvolaan, mutta se täti ja minä ei olla aina ihan samalla aaltopituudella, joten ajattelin kysäistä täältä, jos jollain olisi hyvä vinkki miten ihon saa rauhoittumaan.
Nyt on pakko mennä laittamaan poika nukkumaan, joten poistun koneelta. Mutta palaan kyllä keskusteluun takaisin. Toivottavasti jollain olisi vinkkejä. Kiitos :flower:
En tajua mistä tuo on tullut ja apua tarvisin siihen, että miten sen saa pois. Soitan kyllä huomenna neuvolaan, mutta se täti ja minä ei olla aina ihan samalla aaltopituudella, joten ajattelin kysäistä täältä, jos jollain olisi hyvä vinkki miten ihon saa rauhoittumaan.
Nyt on pakko mennä laittamaan poika nukkumaan, joten poistun koneelta. Mutta palaan kyllä keskusteluun takaisin. Toivottavasti jollain olisi vinkkejä. Kiitos :flower: