Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:No mutta tokihan jo pelkästään siitä ilosta et saa kattella miehiä. Maksat vaikka pomolle vähän :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:No mutta tokihan jo pelkästään siitä ilosta et saa kattella miehiä. Maksat vaikka pomolle vähän :saint:
mun käsitys hd-miehestä on 50v, kaljamahainen ja ällöpitkäpartainen renttu :x
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:No juu enpäs aatellu loppuun asti :ashamed: .
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:No juu enpäs aatellu loppuun asti :ashamed: .
voin ehdottaa sua sinne töihin, sopisit mahan puolesta hyvin joukkoon B):saint: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Voi kiitos kylläpäs olet ystävällinen![]()
Onneks tuli toi alkoholipassi just suoritettua. Koskas mun nyt sit pitäis lyllertää paikal![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä menisin, ihan vaan siksi että voisi olla aika kivaa..Rentoa porukkaa hyvissä fiiliksissä, just mun juttu.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No en lähtisi varmana tonne tolla liksalla,kuvittele nyt kun ne rasvarit kuolaa sun perääsi :x
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä menisin, ihan vaan siksi että voisi olla aika kivaa..Rentoa porukkaa hyvissä fiiliksissä, just mun juttu.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:joskus myyny tota jekkua.sillon liksa oli 12e tunti.200 putkiloa tunnissa on aika paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja ed:totta? no jopas on muuttunut.en lähtis provikalla ainakaan mihkään baariin myymään,koska myynti voi olla tosi vähäistä. no ehkä noilla messuilla vois jekkua mennäkkin..