tulipahan tänään taas todistettua että miehet on Sikoja!!!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
kaverini on ollut ystävänä yhden miehen kans,ja niin se vaan todisteli et halaa alkaa oleen ja sano jopa rakastavansa..mut eipä mennykään sit niin vaan nekään suunnitelmat, lähetti teksti viestin mis sano et he yrittää viälä exänsä kanssa, ja muita naisia ei saa olla, siis edes ystävänä......Vittu mulla kiehahti....Siis kaikki miehet tuntuu pelaavan jotain peliä..ainakin mun kavereilla..

Tuota tuota, jos mies oli asumuserossa tms. kun oli tämän toisen kanssa ja kun he päättivät yrittää uudelleen, niin ihan normaalia, että muut säädöt jäävät pois. Toki lupaili tälle toiselle naiselle liikoja.

Mulle käynyt monesti vähän samantapaisesti. Tavannut mukavan miehen, joka eronnut, kun exä jättänyt. No sit yhtäkkiä exä haluaakin palata takaisin yhteen ja sit ei saa olla yhtään naispuolista kaveria ja nää miehet on heti talutushihnassa! En käsitä sitä, että niin helvetisti pelätään, että toinen jättää ettei ystäviäkään saa olla! Voiko siinä ihminen olla onnellinen? Ja siis mulla ei ollu mitään muuta kun kaverisuhde näiden miesten kaa...

Muoks: Siis mun mielestä se sika tossa on se exä, joka pompottaa.

Yhteistyössä