Tulipahan ostettua Burberry takin. Tulli?

  • Viestiketjun aloittaja -70%
  • Ensimmäinen viesti
google
"Emme ole vastuussa mistään tullimaksuja peritään kussakin maassa . Veloitammekoko toimitus kaikki palaa ja kansainvälisen kaupan hintaa .
"

Vähän kyllä googletranslate haiskahtaa. Ainoa tapa välttyä tullilta on, jos myyjä merkkaa tuotteiden arvoksi paljon vähemmän kuin oikea hinta, (tai lähettää lahjana(?))
 
"vieras"
nyt tais mennä kyllä sun rahat ihan muuhun kuin takkiin. tuskin tulet koskaan mitään takkia näkemään. miten voi ihmiset vielä nykypäivänä mennä noihin kaikkiin huijauksiin :D
 
"kolmen äiti"
Apua millaiset sivut!! Ei oikeaa suomea missään, kaikki jollain huonolla käännösohjelmalla väsätty. Jos olisi kunnollinen ulkomaalainen yritys, ei olisi edes kääntänyt vieraille kielille ellei asiaa olisi hoidettu ammattitaitoisesti. Kuten joku sanoikin, myös yhteystiedot puuttuvat täysin....
Enpä tilaisi tuolta mitään :/
 
Dick Tator
Täyttä huijausta, kaikki tekstit Google-käännosta, ei liikkeen yhteystietoja, ei kotimaata, ei tavaroitten toimitusmaata jne.

Maksumahdollisuuksien määrä ei kerro mitään. Oma arvaukseni on, että tuolla sivustolla kalastellaaan ihmisten luottokorttitietoja, maksettaessa kortilla pitää ilmoittaa myyjälle sekä kortin numero etupuolelta sekä varmennustunnus kortin takapuolelta. Noilla tiedoilla huijari pystyy sitten tilaamaan itselleen tavaraa kortin luottorajaa verran. Maailmalla tuollaisia huijauksia on ollut vaikka kuinka kauan, Suomi on ollut sen verran pieni kielialue että eivät ole aiemminvaivautuneet .

Jos joku on tuolta tilannut niin soittakaa heti korttinne sulkunumeroon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ehkäei;29131862:
halvahko on ja tottakai vanhoja/poistuvia malleja saa edullisesti,paitsi suomesta.
niin hyvät maksu mahdollisuudet etten usko että kyseessä huijjari firma.
Et ole tosissasi. Jep, hyvät "maksumahdollisuudet" tarkoittaa tässä vain sitä, että ihmisiltä voi rahaa huijata mahdollisimman monella eri kortilla. Kai tajuat, että tuollaisen kuvan (vieläpä huonolaatuisen) kaikista mahdollisista korteista voi kopioida mille tahansa sivulle vaikkapa näin:



Nyt kun olen laittanut sen tuohon, niin uskot varmaan, että haluan myydä sinulle vaikkapa iPhonen kahdellakympillä, eikös? Pistä vaan luottokorttitiedot tulemaan, nimeäni tai osoitettani en kerro saati laita minkäänlaista laskua.
 
"vieras"
Et ole tosissasi. Jep, hyvät "maksumahdollisuudet" tarkoittaa tässä vain sitä, että ihmisiltä voi rahaa huijata mahdollisimman monella eri kortilla. Kai tajuat, että tuollaisen kuvan (vieläpä huonolaatuisen) kaikista mahdollisista korteista voi kopioida mille tahansa sivulle vaikkapa näin:



Nyt kun olen laittanut sen tuohon, niin uskot varmaan, että haluan myydä sinulle vaikkapa iPhonen kahdellakympillä, eikös? Pistä vaan luottokorttitiedot tulemaan, nimeäni tai osoitettani en kerro saati laita minkäänlaista laskua.
*tykkää*
 
"vieras"
Itse en ole koskaan tilannut ulkomailta yhtään mitään,eli oon siis aika pihalla (en ole ap) mistä te kaikki huomasitte esim tuosta sivusta,että on epäluotettava?

Ois kiva tietää,että osaisi sitten välttää huijatuksi tulemista.Mikä tuossa linkin sivussa kertoi heti,että on huijaus?
 
[QUOTE="vieras";29132133]
Ois kiva tietää,että osaisi sitten välttää huijatuksi tulemista.Mikä tuossa linkin sivussa kertoi heti,että on huijaus?[/QUOTE]

Mulla pisti silmään etusivun yläosa jossa on useampaa kieltä, rekisteröidy painike ei ole linjassa muiden painikkeiden kanssa ja huonolaatuinen Monclerin kuva. Ja kun sivustolla on käytetty automaattista käännöstyökalua eikä sieltä löydy mitään tietoa yrityksestä niin homma on aika selvä.

Täältäkin voi ostaa merkkivaatteita hyvälläkin alennuksella. Sivustoa voi verrata tuohon ap:n sivustoon.

yoox.com - shop fashion, design, art
 
[QUOTE="vieras";29132133]
Ois kiva tietää,että osaisi sitten välttää huijatuksi tulemista.Mikä tuossa linkin sivussa kertoi heti,että on huijaus?[/QUOTE]

1. Yhteystiedot: Itse en tilaa kaupasta, joka ei ilmoita osoitettaan, maataan ja sitä, mistä tilaus lähetetään. Yhteydenottolomake tai sähköpostiosoite ei riitä ja vastuullinen verkkokauppa ilmoittaa myös ALV/VAT-numeron ja sen missä yritys on rekisteröity.
2. Kieli: Vakavasti otettava verkkokauppa ei "käännä" sivustoaan googletranslatella, vaan käyttää kääntäjää tai vaihtoehtoisesti julkaisee sivustonsa vain englanniksi tai muilla maailman pääkielillä.
3. Maksu: Jos maksua suorittaessa ei käytetä salattua yhteyttä (esim. https) en korttitietojani syötä.

Näillä periaatteilla olen tehnyt kymmeniä jollen satoja tilauksia enkä ole koskaan joutunut huijatuksi.
 
niih
[QUOTE="vieras";29132133]Itse en ole koskaan tilannut ulkomailta yhtään mitään,eli oon siis aika pihalla (en ole ap) mistä te kaikki huomasitte esim tuosta sivusta,että on epäluotettava?

Ois kiva tietää,että osaisi sitten välttää huijatuksi tulemista.Mikä tuossa linkin sivussa kertoi heti,että on huijaus?[/QUOTE]

- Myyjän yhteytietoja ei kerrota
- Yrityksen nimeä ja kotimaata ei kerrota
- Myynnissä on piraattituotteita (näkyy heti mm. hinnoista)
- PayPal maksu ei käy

"Emme ole vastuussa mistään tullimaksuja peritään kussakin maassa . Veloitammekoko toimitus kaikki palaa ja kansainvälisen kaupan hintaa .

* Paketteja, jotka ovat joista tai palautettujen takia puutteellinen osoite ,todelliset toimituskulut vähennetäänpalautusta.

* Jos tilauksesi ei saavu ajoissa , voi ollakäsittelyn viivästymisen tulliselvitysmenettelyä maasi . Älä epäröi lähettää meille sähköpostia avulla voit paikantaa oman paketin milloin tahansa .

Peruuta tilaukset : Jos haluat peruuttaa tilauksesi , lähetä meille sähköpostia 6-12 tuntia . 25 % peruutusmaksun sovelletaan . Valtaosa tilaukset toimitetaan 1-2 päivän sisällä jotta varmistuu . Yltäneet tilauksia ei voi peruuttaa ."
 
"vieras"
1. Yhteystiedot: Itse en tilaa kaupasta, joka ei ilmoita osoitettaan, maataan ja sitä, mistä tilaus lähetetään. Yhteydenottolomake tai sähköpostiosoite ei riitä ja vastuullinen verkkokauppa ilmoittaa myös ALV/VAT-numeron ja sen missä yritys on rekisteröity.
2. Kieli: Vakavasti otettava verkkokauppa ei "käännä" sivustoaan googletranslatella, vaan käyttää kääntäjää tai vaihtoehtoisesti julkaisee sivustonsa vain englanniksi tai muilla maailman pääkielillä.
3. Maksu: Jos maksua suorittaessa ei käytetä salattua yhteyttä (esim. https) en korttitietojani syötä.

Näillä periaatteilla olen tehnyt kymmeniä jollen satoja tilauksia enkä ole koskaan joutunut huijatuksi.
Ok.kiitos kun jaksoit selventää :)
 
xcv
Mulla pisti silmään etusivun yläosa jossa on useampaa kieltä, rekisteröidy painike ei ole linjassa muiden painikkeiden kanssa ja huonolaatuinen Monclerin kuva. Ja kun sivustolla on käytetty automaattista käännöstyökalua eikä sieltä löydy mitään tietoa yrityksestä niin homma on aika selvä.
Tällä perusteella Venkonkin "firman" sivut voi laittaa samaan epäluotettava -kategoriaan.
 
"vieras"
Mulla pisti silmään etusivun yläosa jossa on useampaa kieltä, rekisteröidy painike ei ole linjassa muiden painikkeiden kanssa ja huonolaatuinen Monclerin kuva. Ja kun sivustolla on käytetty automaattista käännöstyökalua eikä sieltä löydy mitään tietoa yrityksestä niin homma on aika selvä.

Täältäkin voi ostaa merkkivaatteita hyvälläkin alennuksella. Sivustoa voi verrata tuohon ap:n sivustoon.

yoox.com - shop fashion, design, art
Kuin myös sulle kiitos näistä vinkeistä!
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja nöpöhöpö;29132323:
höpö höpö,ei jokaisessa firmassa ole pay palia.
Ei olekaan, mutta jos on, se antaa aika paljon turvaa. PayPal maksussa:
- Ei tarvitse antaa luottokorttitietoja
- Jos tavaraa ei tule, PayPal palauttaa rahat
- Jos tavara on viallinen, piraatti tms. PayPal palauttaa rahat kun avaa casen ja kertoo niille palautetun tuotteen seurantanumeron. Rahat tulevat takaisin möäs siinä tapauksessa, että avaa casen ja myyjä ei vatstaa siihen mitään.
 
vuosia ulokomailta tilannut
Itse maksan aina paypalin kautta, invoicen tai s-postin.
Pari kertaa olen avannut casen ja myyjä ei edes vastannut määräpvään mennessä.
tottakai sain rahani takaisin, mutta olihan se myyjälle halpa laina...n.kuukauden.
toki myyjä joutui tekemään vähän lisätöitä tehdäkseen eri tunnukset, sillä hänen entinen tunnus suljettiin.
kannattaa tsekata tarkasti, että saa ainakin maksuvaihtoehtona paypalin.
 
Aloittaja,,,
Jotain tässä kyllä mättää. Eikös tilauksen jälkeen yleensä tule joku tilausvahvistus viestiä? Luottokortilta on kyllä veloitettu(tai siis katevaraus päällä) 362e mutta ei siitäkään mitään viestiä ole tullut. Mies on ennekin tilannut ulkomaalaisverkkokaupasta, ja kyllä niiltä on aina tullut vahvistusviestiä.
 

Yhteistyössä