tulipa vaan mieleen, että on tuo minun äiti aika ihana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitin tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitin tyttö

Vieras
hän oli synnärillä minun tukena n.10kk sitten kun sain toisen pojan, ja mietin sitä että kuinka hyvin se osas siirtää minun kipuajatukset muualle.. tuskissani vääntelehdin siinä sängyllä, äitini oli siinä minun lähellä ja piti kädestä kiini kunnes yhtäkkiä vaan alko kyselemään minun kulmakarvoista, että miksi nuin kapeaksi oot ne nyppiny..?vai onko sulla kulmakarvoja ollenkaan? eikö ne kasva enää kysyi kun sanoin etten ole kyllä aikoihin nyppiny niitä :)

unohtu hetkeksi kivut ainaski..kätilökin tuli ihan itkun kans juttelemaan minun kans synnytyksen jälkeen, että On sulla hyvä äiti ja teillä on hieno suhde keskenänne. sanoi vielä, että toivottavasti hän osaa olla yhtä hyvänä tukena sitten kun oma tyttö käy läpi samaa :)

synnytin siis ilman kivunlievitystä, ja olin todella tuskissani loppua kohti..

:) äiti on itsekki sen verran "nuori" että lapsillani on kaksi nuorta tätiä, tuoreessa muistissa synnytys siis hälläki. hyvä kun saa vauvan vaatteita, sänkyjä, syöttötuolia siirrellä ees taas heille ja meille. sopivissa väleissä tullu molemmille, kun ensin äitini sai tytön, sitten kolmen vuoden päästä siitä minä pojan, sitten taas siitä pari vuotta niin äiti sai tytön taas ja n.kaks vuotta siitä niin sitten minä sain pojan.. :) enää ei vehkeitä siirrellä kun heille ei enempää lapsia tule, eikä ehkäpä meillekkään.