Sen kummemmin viiti yksityiskohtia selitellä mutta näin vaan kävi.. Ja lähinnä mun puolelta tuli aloite tähän..
Aika sekavat on kyl fiilikset.. :|
Aika sekavat on kyl fiilikset.. :|
8 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja Battimanni:kauan olitte yhdessä?
Mä oon varma, mies ei ottanu asiaa niin kauheen hyvin.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ootteko ny ihan varmoja?
Pitkä aika ja tulee alkuun olemaan vaikeata kun tottunut toisen läsnä oloon,tsemppiä kuitenkin!ajan myötä se sekava tunteisuus helpottaa(toivon mukaan)Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:8 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja Battimanni:kauan olitte yhdessä?
Nautihan nyt oikeen kunnolla :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Joo kyllähän se helpottaa kunhan tästä alusta pääsee yli. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Pitkä aika ja tulee alkuun olemaan vaikeata kun tottunut toisen läsnä oloon,tsemppiä kuitenkin!ajan myötä se sekava tunteisuus helpottaa(toivon mukaan)Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:8 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja Battimanni:kauan olitte yhdessä?
Musta tuntuu että meillä on ollu noita kriisejä ihan tarpeeksi..Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:Jospa se onkin se kuuluisa 7 vuoden kriisi? Teille se vaan tulee vuoden myöhässä.... Tsemppiä nyt kuitenkin oli tilanne mikä tahansa!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon varma, mies ei ottanu asiaa niin kauheen hyvin.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ootteko ny ihan varmoja?
Joo mä oon hyvä pitään yllä kulisseja.. En oo ehkä halunnu ittellenikään myöntää..Alkuperäinen kirjoittaja Blue::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon varma, mies ei ottanu asiaa niin kauheen hyvin.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ootteko ny ihan varmoja?
Kun oon saanu ihan erilaisen kuvan teistä täällä. Joo, tiedän, palsta ei kerro kaikkea. :ashamed: Mutta kuitenkin.. :/ Tosi kurja juttu!
Sen verran vielä sanon että jos olis kuitenkin ollut vain se seitsemän-vuoden-iso-riita-episodi. Oothan kuullut? Oliskos vielä paikattavissa..? Kun mieskään ei näköjään valmis luovuttamaan..
Kyllä, ihan vapaasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt miehes voi tehdä lapsia jonkun muun kanssa kun sä et niitä saa