K
kkkl
Vieras
kyllä minä voin myöntää että olen rasisti. tota mamujen touhua kun on katsonut niin luulisi kaikkien olevan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minäminäminä:Suomi on paaponut jo ihan liikaa näitä maahanmuuttajia. Alkavat jo oleen siinä luulossa että omistavat tämän maan.... vaikka todellisuudessa ovat vasta saaneet maahanmuuttoviraston ja sossun sormensa ympärille.
Sana RASISTI on nykyään sellainen aseettomaksi riisuva voimasana että kun sen ottaa esiin niin toinen ihminen ei enään saa esittää omia mielipiteitään.
Nykyään on niin tredikästä ja muka humaania olla sokeana maahanmuuttajien oikeuksien puolustaja. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän kuinka kalliiksi he tulevat tälle maalle.
Eikö se ole pahinta rasismia että maahanmuuttajat saavat esim sossusta enemmän rahaa kuin ihan Suomiperhe??
Ongelmat alkvat kyllä tulevaisuudessa näkyä ja sit onkin jo myöhäistä. Kiitos sinulle Astrid Thors ja muut maanpetturit (päättäjät).
Alkuperäinen kirjoittaja Suomi on kiva maa vai onko:Olen sitä mieltä että koska päättäjät eivät aio asialle mitään tehdä, niin minä ainaskin henk koht aion osoittaa mielipiteeni siitä että en mamuja tänne enempää halua. Jos olen sen vuoksi rasisti niin siinähän sitten olen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä pisti vihaksi kun eräskin ählämi oli tunkenu varmaan 8-9 ikäsen tyttönsä rattaisiin! Luonnollisesti vain sen vuoksi että pääsi bussilla ilmaiseksi. Tyttö istui jalat korvissa pienissä rattaissa ja kun hyppäsivät pysäkillä ulos niin ehdin nähdä kun tyttö hyppäsi pois rattaista ja jatkoi makaa kävellen. Siinä sitten jäi eräs toinen kyytiä kaipaava äiti bussipysäkille kun ei tämän ääliön takia mahtunut kyytiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä pisti vihaksi kun eräskin ählämi oli tunkenu varmaan 8-9 ikäsen tyttönsä rattaisiin! Luonnollisesti vain sen vuoksi että pääsi bussilla ilmaiseksi. Tyttö istui jalat korvissa pienissä rattaissa ja kun hyppäsivät pysäkillä ulos niin ehdin nähdä kun tyttö hyppäsi pois rattaista ja jatkoi makaa kävellen. Siinä sitten jäi eräs toinen kyytiä kaipaava äiti bussipysäkille kun ei tämän ääliön takia mahtunut kyytiin.
Mamuille on annettava ilmaiset bussiliput, tai oikeastaan taksisetelit, ko epäkohtien korjaamiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä mietin tätä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä pisti vihaksi kun eräskin ählämi oli tunkenu varmaan 8-9 ikäsen tyttönsä rattaisiin! Luonnollisesti vain sen vuoksi että pääsi bussilla ilmaiseksi. Tyttö istui jalat korvissa pienissä rattaissa ja kun hyppäsivät pysäkillä ulos niin ehdin nähdä kun tyttö hyppäsi pois rattaista ja jatkoi makaa kävellen. Siinä sitten jäi eräs toinen kyytiä kaipaava äiti bussipysäkille kun ei tämän ääliön takia mahtunut kyytiin.
Mamuille on annettava ilmaiset bussiliput, tai oikeastaan taksisetelit, ko epäkohtien korjaamiseksi![]()
Kaikkihan on niille ilmaista!
Meille se onkin kaikkee muuta kuin ilmaista... mehän se lysti maksetaan kohonneina veroina yms maksuina.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä mietin tätä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä pisti vihaksi kun eräskin ählämi oli tunkenu varmaan 8-9 ikäsen tyttönsä rattaisiin! Luonnollisesti vain sen vuoksi että pääsi bussilla ilmaiseksi. Tyttö istui jalat korvissa pienissä rattaissa ja kun hyppäsivät pysäkillä ulos niin ehdin nähdä kun tyttö hyppäsi pois rattaista ja jatkoi makaa kävellen. Siinä sitten jäi eräs toinen kyytiä kaipaava äiti bussipysäkille kun ei tämän ääliön takia mahtunut kyytiin.
Meille se onkin kaikkee muuta kuin ilmaista... mehän se lysti maksetaan kohonneina veroina yms maksuina.
Sitähän varten me käydään töissä=)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hei ap! Selititkö sä sille naiselle että tuo kyseinen bussi on ainoa millä sä pääset töihin? Ja että vaikka laittaisit rattaat kasaan, niin kahdelle ei olis kuitenkaan paikkaa? Jos tämän ystävällisesti naiselle kerroit ja perustelit, niin silloin tuon naisen käytös on kyllä ollut todella huonoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä mietin tätä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä pisti vihaksi kun eräskin ählämi oli tunkenu varmaan 8-9 ikäsen tyttönsä rattaisiin! Luonnollisesti vain sen vuoksi että pääsi bussilla ilmaiseksi. Tyttö istui jalat korvissa pienissä rattaissa ja kun hyppäsivät pysäkillä ulos niin ehdin nähdä kun tyttö hyppäsi pois rattaista ja jatkoi makaa kävellen. Siinä sitten jäi eräs toinen kyytiä kaipaava äiti bussipysäkille kun ei tämän ääliön takia mahtunut kyytiin.
Alkuperäinen kirjoittaja kotimaanimun:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä mietin tätä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä pisti vihaksi kun eräskin ählämi oli tunkenu varmaan 8-9 ikäsen tyttönsä rattaisiin! Luonnollisesti vain sen vuoksi että pääsi bussilla ilmaiseksi. Tyttö istui jalat korvissa pienissä rattaissa ja kun hyppäsivät pysäkillä ulos niin ehdin nähdä kun tyttö hyppäsi pois rattaista ja jatkoi makaa kävellen. Siinä sitten jäi eräs toinen kyytiä kaipaava äiti bussipysäkille kun ei tämän ääliön takia mahtunut kyytiin.
Mitäs jos ei enään huvitakkaan käydä... kuka ne sit elättää??
Vai lähtiskö ne jopa pois täältä?
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Osaavat näköjään jotkut ulkomaalaiset käyttää hyväkseen rasistin leimaa! Todella asiatonta käytöstä siltä naiselta. Ärsyttää muutenkin kun Suomessa kumarretaan ulkomaalaisia, esim. se ettei koulussa vietetä joulujuhlaa kun oppilaista osa on muslimeja on naurettavaa ja suomalaisia syrjivää. Tuskin he itse olisivat valmiita luopumaan omista uskonnollisista traditioistaan suomalaisten hyväksi. Niinikään islaminuskoa ei saa millään tavalla arvostella, sensijaan kristinusko on vapaata riistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hei ap! Selititkö sä sille naiselle että tuo kyseinen bussi on ainoa millä sä pääset töihin? Ja että vaikka laittaisit rattaat kasaan, niin kahdelle ei olis kuitenkaan paikkaa? Jos tämän ystävällisesti naiselle kerroit ja perustelit, niin silloin tuon naisen käytös on kyllä ollut todella huonoa.
Selitin toki. Ja sanoin myös että ilman muuta laittaisin rattaat kasaan jos ne menisivät sillä tavalla pienempään tilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minäminäminä:Suomi on paaponut jo ihan liikaa näitä maahanmuuttajia. Alkavat jo oleen siinä luulossa että omistavat tämän maan.... vaikka todellisuudessa ovat vasta saaneet maahanmuuttoviraston ja sossun sormensa ympärille.
Sana RASISTI on nykyään sellainen aseettomaksi riisuva voimasana että kun sen ottaa esiin niin toinen ihminen ei enään saa esittää omia mielipiteitään.
Nykyään on niin tredikästä ja muka humaania olla sokeana maahanmuuttajien oikeuksien puolustaja. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän kuinka kalliiksi he tulevat tälle maalle.
Eikö se ole pahinta rasismia että maahanmuuttajat saavat esim sossusta enemmän rahaa kuin ihan Suomiperhe??
Ongelmat alkvat kyllä tulevaisuudessa näkyä ja sit onkin jo myöhäistä. Kiitos sinulle Astrid Thors ja muut maanpetturit (päättäjät).
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hei ap! Selititkö sä sille naiselle että tuo kyseinen bussi on ainoa millä sä pääset töihin? Ja että vaikka laittaisit rattaat kasaan, niin kahdelle ei olis kuitenkaan paikkaa? Jos tämän ystävällisesti naiselle kerroit ja perustelit, niin silloin tuon naisen käytös on kyllä ollut todella huonoa.