Tulipa hyvä mieli kaupassa (miehestä ja toisten naisten katselusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanaaaa

Vieras
Edessämme oli nainen tiukissa urheilutrikoissa, aivan uskomaton peppu tällä naisella, tosi pyöreä ja treenattu. Tarkoituksella seurailin miehen silmiä että katsooko tätä pyllyä ja miten pitkään. Nainen vähän pyllistelikin siinä edessämme.. MIES EI EDES VILKAISSUT :o

Tuli kyllä niiiiiiin hyvä mieli, olen joskus sanonut miehelle että se on loukkaavaa. Ja tämä perse oli kyllä sellainen, että jos katselisi niin sitä persettä olisi kyllä katsellut, sellaiset juoksijan housut jalassa.

Ihana mies

Mun mielestä epänormaali mies. Miten helvetissä se on loukkaavaa sun mielestä, että mies katsoo hyvännäköistä naista? Onko se sun mielestä loukkaavaa, että mies katsoo jotain taideteosta, joka hänen silmissään on kaunis?

Miehes oli tietty huomannut naisen jo ajat sitten, ja varoi visusti vilkuilemasta häntä kassalla, kun tunsi sinun silmiesi poltteen ihollaan. Hyvin olet ukkos alistanut.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Edessämme oli nainen tiukissa urheilutrikoissa, aivan uskomaton peppu tällä naisella, tosi pyöreä ja treenattu. Tarkoituksella seurailin miehen silmiä että katsooko tätä pyllyä ja miten pitkään. Nainen vähän pyllistelikin siinä edessämme.. MIES EI EDES VILKAISSUT :o

Tuli kyllä niiiiiiin hyvä mieli, olen joskus sanonut miehelle että se on loukkaavaa. Ja tämä perse oli kyllä sellainen, että jos katselisi niin sitä persettä olisi kyllä katsellut, sellaiset juoksijan housut jalassa.

Ihana mies

No ehkä se ei uskaltanut jos sä sitä ja sen reaktiota tuijotit haukkana?

[QUOTE="a.p";24844399]No suurimman osan mielestä se on loukkaavaa käytöstä tuijottaa TOISEN naisen takapuolta oman naisen läsnäollessa[/QUOTE]

No on kai, jos tuijottaa, mutta mun mielestä se ei ole loukkaavaa omaa naista kohtaan vaan ällöttävää oli sitten yksin tai kaksin... Mutta mun mielestä on ihan normaalia, että vähintäänkin vilkaisee ;)

meidän koulussa on eräällä naisella myös aivan äärettömän upee peppu. sitä aina ihailen ja niin tekee kyllä kaikki muutkin,varsinkin miehet :) mutta minkäs teet.En ole lesbo enkä bi,silti voin ihailla vilpittömästi toisen kauneutta.Miksi kiellät sen mieheltäsi?Ei siinä mitään pahaa ole.

[QUOTE="a.p";24844399]No suurimman osan mielestä se on loukkaavaa käytöstä tuijottaa TOISEN naisen takapuolta oman naisen läsnäollessa[/QUOTE]

No ei kai.
Kääntyhän sitä omakin pää, kun omaa silmää miellyttävä uros kävelee näkökenttään?
Mulla ainakin, samaten miehellä, jos näkee lyhkösiä hameita, kireitä housuja joissa on hyvä runko sisällä tms. Kumpikaan ei ole vetänyt palkoja nokkaansa asiasta.
Huumorilla otettu ja veistelty toinen toisillemme, jos on sattunut huomaamaan pitkän vilkaisun.

Eikä todellakaan ole suhteen laadun mittari :D

Minä olen sitä mieltä vain tässä asiassa, että sen ihailun voi tehdä silloin kun oma nainen ei ole mukana. Ei miehenikään tykkäisi, jos kaupassa olisi joku hyväkroppainen mies ilman paitaa ja tiukoissa trikoissa ja tätä tuijottaisin, ei varmasti tykkäisi. Onneks mulla ei ole sellaiseen tarvettakaan, en edes huomaa muita miehiä silleen.

Niiin niiiiiiin
getsmiley.php

• Tykkää
Reactions: nokkimus
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24844428:
Kääntyhän sitä omakin pää, kun omaa silmää miellyttävä uros kävelee näkökenttään?

No ei mulla ainakaan käänny :o tuskin kaikilla ihmisillä kääntyy. Olen vain ottanut nokkiini joskus harvoin kun miehellä kääntyy ja oikeesti hänellä kääntyy pää todella harvoin, onkin sanonut ettei häntä kiinnosta. Nyt uskon sen :)

No siis jos todellakin tuijotit miestäsi niin tiiviisti että voit AIVAN VARMASTI sanoa että ei naisen pepaa vilkaissut niin AIVAN VARMASTI miehesi huomasi kyttäyksesi. Tai sitten miehesi vilkaisi, ja sinä et huomannut. Kummassakin tapauksessa, kasvata itsetunto.

Yhteistyössä