tulin tälläkertaa osastolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IceRoyal

Aktiivinen jäsen
08.03.2006
7 668
1
36
juuri!! :kieh:
Olin siellä ny sit viime ja toissayötä!tajunnan vievää kipua ja sit iski pahoinvointi ja sitä kesti :headwall: oksentelua ja tyhjää yökkäilyä!!

ultra tehtiin ja sappikivet sekä polyypit aiheuttaneet kivut.lievästi tulehtunut sappirakko!! :x
odotan nyt sitten tässä leikkausaikaa...

Pelko taas persiissä että ne kammottavat kivut alkaa :'( |O :o het sit vaan takas sinne!

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
:hug: Heti takas niin saat kunnon trobit(jos alkaa juilii).
Mulla krakaa keuhkot, ei o kivaa sekään :(

juu mä olin siellä osastolla pari päivää ja aluksi kun menin niin pistettiin suun kautta ja kankkuihin mooonta kertaa kipulääkettä mut ei auttanut :o sit olin niin kipee et olin tajunnan rajamailla niin laitettiin tippaan ja suoneen suoraan kipulääkettä...

keuhkot?mikäs niissä?

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

juu mä olin siellä osastolla pari päivää ja aluksi kun menin niin pistettiin suun kautta ja kankkuihin mooonta kertaa kipulääkettä mut ei auttanut :o sit olin niin kipee et olin tajunnan rajamailla niin laitettiin tippaan ja suoneen suoraan kipulääkettä...

keuhkot?mikäs niissä?
Henkikulta ei meinaa oikein kulkea. Astma siis..
Toivotaan et alkaa helpottamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
no voiny helevata :hug: :hug: toivotttavasti pääset ufoseni nopeasti sinne operaatioon.
kamalaa jännittää kivun tuloa.. :/ ja edestakas sairaalaa ja kotia... :o voi pientä sua :heart:

Ei kyllä hääviä ole ja kävin tosiaan noita edeltävänäkin päivänä tarkkailussa makaamassa illan/lääkityksessä et kyl oon saanu maata viime päivät :D
mä toivon,et pääsen pian leikkuriin...pelottaa sairaasti nuo polyypitkin... :o

keuhkot?mikäs niissä?

sinne myös parantavia tuulia.... ei se astmakaan häävi ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
:hug:

Voi ei!! Pikaista toipumista iccikselle!!

kiitti!! :hug:
nyt tilanne on parempi jo onneks.En oo uskaltanut syödä juuri mitään ettei tulis kipeeks...laihtuu ainakin :saint: :D

Joo, aika ilkee laihdutusmuoto :(

nyökkää :/

keuhkot?mikäs niissä?

sinne myös parantavia tuulia.... ei se astmakaan häävi ole.

Jospa me molemmat pian parannuttais.. Mä olen ollu keuhko-osastolla monta kertaa kun mitkään lääkkeet ei auta, et täs nyt on vähän sellasta henkistä ahd. ja pelkoakin ilmassa. Kun arki ei pyöri sitten millään jos mä tipun remmistä :/

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
no voiny helevata :hug: :hug: toivotttavasti pääset ufoseni nopeasti sinne operaatioon.
kamalaa jännittää kivun tuloa.. :/ ja edestakas sairaalaa ja kotia... :o voi pientä sua :heart:

Ei kyllä hääviä ole ja kävin tosiaan noita edeltävänäkin päivänä tarkkailussa makaamassa illan/lääkityksessä et kyl oon saanu maata viime päivät :D
mä toivon,et pääsen pian leikkuriin...pelottaa sairaasti nuo polyypitkin... :o

mites teillä lasten hoidot sun muut? saak sä apua hyvin.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:hug: :hug:

Anopin äiti laihtui sappivaivojen aikaan yli 20 kiloa :|

juu,mies katto mua tänään et miten sä niin oudolta näytät ja sit tuumas et kasvot on kavenneet...
puntarilla kävin usea päivä sit ja 5kg oli jo lähteny... :saint:
en todellakaan uskalla syödä mitään rasvaista kun pelkään sitä kipua!!

Yhteistyössä