oli vissiin mukava reissuAlkuperäinen kirjoittaja plääh:kauemmassa, näin tuttuja joiden kanssa aika meni nopeaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kummassako käväsit?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Hyi sua
ei, rasittavaa... yleensä tiedän aina oikeen hetken ja miehetki on helpompiaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:vau... eikö ookki ihan ihmeellinen tunne?
odotellaanAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:oli vissiin mukava reissuAlkuperäinen kirjoittaja plääh:kauemmassa, näin tuttuja joiden kanssa aika meni nopeaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kummassako käväsit?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Hyi sua
huuuu... ja het infoa ku tietoa tulee...Alkuperäinen kirjoittaja plääh:odotellaanAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:oli vissiin mukava reissuAlkuperäinen kirjoittaja plääh:kauemmassa, näin tuttuja joiden kanssa aika meni nopeaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kummassako käväsit?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Hyi sua
mutta aattele ku tämä onki vaikiampi tappaus niin jospa se oiski järisyttävää...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei, rasittavaa... yleensä tiedän aina oikeen hetken ja miehetki on helpompiaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:vau... eikö ookki ihan ihmeellinen tunne?
yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei, rasittavaa... yleensä tiedän aina oikeen hetken ja miehetki on helpompiaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:vau... eikö ookki ihan ihmeellinen tunne?
aika hiton läpinäkyviä te miehet ootte...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...
älä yleistä |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:aika hiton läpinäkyviä te miehet ootte...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...
noh noh, jos miehellä roikkuu jotain jalkojen välissä on se aika ennustettavaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:älä yleistä |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:aika hiton läpinäkyviä te miehet ootte...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...
Mutta jos ollaan oltu yhdessä, erottu ja ikävä on toista, niin kyllä siinä on muutakin mielessä kuin seksi :|Alkuperäinen kirjoittaja plääh:noh noh, jos miehellä roikkuu jotain jalkojen välissä on se aika ennustettavaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:älä yleistä |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:aika hiton läpinäkyviä te miehet ootte...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mutta jos ollaan oltu yhdessä, erottu ja ikävä on toista, niin kyllä siinä on muutakin mielessä kuin seksi :|Alkuperäinen kirjoittaja plääh:noh noh, jos miehellä roikkuu jotain jalkojen välissä on se aika ennustettavaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:älä yleistä |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:aika hiton läpinäkyviä te miehet ootte...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...
Ai minäkö muka!? Pffff ei ikinä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:"tuu mun viereen nukkumaan, ei meidän oo pakko panna... tuu nyt kainaloon asti... saako käsi olla tässä... tässähän alkaa ihan stondaan... mitä oot niin seksikäs"
:xmas: :xmas: :xmas:
No joo mutta tätä ei varmaan aivan tarkoitettu tässä :ashamed: Kunhan nyt kerroin omaa kokemusta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mutta jos ollaan oltu yhdessä, erottu ja ikävä on toista, niin kyllä siinä on muutakin mielessä kuin seksi :|Alkuperäinen kirjoittaja plääh:noh noh, jos miehellä roikkuu jotain jalkojen välissä on se aika ennustettavaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:älä yleistä |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:aika hiton läpinäkyviä te miehet ootte...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yleensä , onko ne ollu jotain ennalta-arvattavia ...
:hug: no silloin tietenki on.
käytätkö sitten kikkaa "voin nukkua sohvalla"Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Ai minäkö muka!? Pffff ei ikinä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:"tuu mun viereen nukkumaan, ei meidän oo pakko panna... tuu nyt kainaloon asti... saako käsi olla tässä... tässähän alkaa ihan stondaan... mitä oot niin seksikäs"
kuin myös. öitä kaikille :wave:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:öitä, mä nukun ainaki kotona :wave:
minähän kun en kikkoja tarvitse :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:käytätkö sitten kikkaa "voin nukkua sohvalla"Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Ai minäkö muka!? Pffff ei ikinä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:"tuu mun viereen nukkumaan, ei meidän oo pakko panna... tuu nyt kainaloon asti... saako käsi olla tässä... tässähän alkaa ihan stondaan... mitä oot niin seksikäs"
mun kikka on kyllä ylivoimaisesti paras :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:minähän kun en kikkoja tarvitse :snotty:
Niin, ei se aina tarvitse verisidettä ollakseen "sukus".. Samat piirteet riittäää....Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no sittenhän se on niin helppoa ettei tarvi enää tapailla sitäAlkuperäinen kirjoittaja Mitäs jos:se äijä onkin vaan päältä kaunis ja sisältä täyttä skeidaa?
mut mitä oon nyt muutaman kerran kundia tavannu niin ei se oo vaikuttanu kusipäältä... itseasiassa sehän on mulle melkein sukua
tai serkkuusAlkuperäinen kirjoittaja hah:Niin, ei se aina tarvitse verisidettä ollakseen "sukus".. Samat piirteet riittäää....
viddu ja mun unelma just sellanen..onneeAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:
tuommosen kans mut sillä oli hiukset kiinni
kiitos kaunis mulla kesti älytä jotain yli puoli vuotta että siitä vois miehen itelle ottaa. en koskaan ajatellu et sekin voisi olla kiinnostunut :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:viddu ja mun unelma just sellanen..onnee