joo ei me juotu ku yhetAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:nyt jo =)
se oli komea... kuvittele sellainen nuori johnny depp :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Oliko se mies kaunis?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Upeeta!
Mä en voi edes kuvitella muita miehiä kuin sen yhden :/
onneksi sen nimi ei oo kaitsuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpäs toi Deppi muistuttaa paljon naapurin Kaitsua.. paitsi et Kaitsulla on paljon pidemmät hiukset.
Niinpä. Kai ei oo munkaan suosikki nimi kai..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onneksi sen nimi ei oo kaitsuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpäs toi Deppi muistuttaa paljon naapurin Kaitsua.. paitsi et Kaitsulla on paljon pidemmät hiukset.
ei nimessä muuten mitään vikaa mut se oliski puuttunu et jätkä ois ollu heti jonku palstalaisen naapuri :$ :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Kai ei oo munkaan suosikki nimi kai..
Ai joo Hidas sytytys..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei nimessä muuten mitään vikaa mut se oliski puuttunu et jätkä ois ollu heti jonku palstalaisen naapuri :$ :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Kai ei oo munkaan suosikki nimi kai..
no sittenhän se on niin helppoa ettei tarvi enää tapailla sitäAlkuperäinen kirjoittaja Mitäs jos:se äijä onkin vaan päältä kaunis ja sisältä täyttä skeidaa?
arvasin et oot ylpee meikästä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no siehän se siveyden sipuli oot ollunna...
niin oonkiiiii mutta elä oo liian kauan liian siveä...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:arvasin et oot ylpee meikästä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no siehän se siveyden sipuli oot ollunna...
en mä kehtaa heti hyökätä bikinit päällä kimppuun ku sika limppuunAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin oonkiiiii mutta elä oo liian kauan liian siveä...
kauemmassa, näin tuttuja joiden kanssa aika meni nopeaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kummassako käväsit?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Hyi sua
vau... eikö ookki ihan ihmeellinen tunne?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en mä kehtaa heti hyökätä bikinit päällä kimppuun ku sika limppuunAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin oonkiiiii mutta elä oo liian kauan liian siveä...
ku se on oikeesti niin kiltti mies että tiedän ettei oo pannu joka toista tästä kaupungista se ei oo ees pannu ketään mun frendiä
mietinki et mikä olisi oikee hetki antautua :saint: