Tulin juuri salilta ja mies

  • Viestiketjun aloittaja "Taatelintallaaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Taatelintallaaja"
ryhtyi kommentoimaan syömistäni... olen siis normaalivartaloinen, 3-5 krt viikossa salilla käyvä nainen ja nyt kun tulin salilta, söin ensin vähän sushia ja sitten kahvin kanssa otin kääretorttua. No, otin toisen kupin kahvia ja siihen kaveriksi vielä kaksi palaa torttua, jolloin mies sanoi, että nyt menee ihan hukkaan juuri juostu 3,5km.
Voi jumalauta että jaksaa ärsyttää tollanen, hillitön ylityöputki salitreeneineen ym. viimisen kuukauden aikana, nyt ostin kotiin tullessa sushia... vittu!
 
alottaja
Sano sille, että huolehtii ihan vaan omista syömisistään :)
niin sanoinkin, ja sanoin myös että jos on ihan varma että haluaa lähteä tälle tielle niin olen ihan täysin valmistautunut... alkoi nielekelemään sanojaan ja snaoi että joo ei halua kyllä lähteä sille tielle yhtään.... perkeleen pässinpää, mun kropassa ei ensinnäkään ole yhtään mitään vikaa, vituttaa turhanpäivänen vittuilu, tekee tollasta ihan vaan omaksi huvikseen ajattelematta yhtään että onko se kenties hauskaa vai ei.
 
alottaja
Eiköhän kyse ollut niistä tortuista. Ehkä mies vaan ajatteli että haluaa auttaa. Kun tottahan hän turisi.
Jos oon töissä juossu hulluna koko päivän kevyellä lounaalla, sitten meen salille ja juoksen, teen lihaskuntotreenin päälle, saunon ja käyn hakemassa sushia ja sitten syön ja otan jälkiruokaa, niin kulutus ja ravinnon määrä on kyllä ihan suhteessa toisiinsa.
 
Ken guru
Jos oon töissä juossu hulluna koko päivän kevyellä lounaalla, sitten meen salille ja juoksen, teen lihaskuntotreenin päälle, saunon ja käyn hakemassa sushia ja sitten syön ja otan jälkiruokaa, niin kulutus ja ravinnon määrä on kyllä ihan suhteessa toisiinsa.
No aika kovasti saa treenata jos meinaa vetää kasoittain kääretorttua, jos siis haluaa hyviä tuloksia. Mutta ei se kerta pahaa tee, jos ei joka päivä vedä pullaa kun tulee salilta.

Syömisillä on kyllä tosi paljon vaikutusta.
 
"vieras"
Typerää kommentoida mieheltä.

Saat vetää vaikka koko kääretortun jos huvittaa. Vasta jos se toistuu tosi usein, se saattaa alkaa näkyä painossa. Että voi huoh sentään, tahdintonta mieheltä.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";27741093]Typerää kommentoida mieheltä.

Saat vetää vaikka koko kääretortun jos huvittaa. Vasta jos se toistuu tosi usein, se saattaa alkaa näkyä painossa. Että voi huoh sentään, tahdintonta mieheltä.[/QUOTE]

Miten te jaksatte ottaa niin tosissaan? Tuskin tuolla mitään sen kummempia tarkoitti. Riittää kun vastaa vaan nätisti takaisin vaikka että ei haittaa, tai ei kroppa nyt tästä yhdestä kerrasta kärsi, tms.
 
dfdff
[QUOTE="Taatelintallaaja";27741014]ryhtyi kommentoimaan syömistäni... olen siis normaalivartaloinen, 3-5 krt viikossa salilla käyvä nainen ja nyt kun tulin salilta, söin ensin vähän sushia ja sitten kahvin kanssa otin kääretorttua. No, otin toisen kupin kahvia ja siihen kaveriksi vielä kaksi palaa torttua, jolloin mies sanoi, että nyt menee ihan hukkaan juuri juostu 3,5km.
Voi jumalauta että jaksaa ärsyttää tollanen, hillitön ylityöputki salitreeneineen ym. viimisen kuukauden aikana, nyt ostin kotiin tullessa sushia... vittu![/QUOTE]

No, vähän riippuu oletko normaali-, vai "normaali"painoinen.
 
onpa ilonpilaaja
Mun miehelle on lähes sama, mitä söisin ja miten paljon. En ymmärrä, miten joitakin miehiä niin kiinnostaa toisten suupalat. Ei kai kukaan nyt muodottomaksi paisu kolmestakaan palasta kääretorttua, jos ei ole koko päivänä syönyt paljon mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27741174]Otit siis yhteensä kolme palaa kääretorttua? Onhan se aika paljon makeeta...[/QUOTE]

So? Se, että se on paljon, ei kyllä anna aihetta miehelle minkäänlaisiin huomautteluihin. :)
 
..
No vähän ehkä tahditon kommentti, mutta en mä tota jaksais tosissaan ottaa. Varsinkin, kun sulla ei ilmeisesti mitään paino-ongelmia ole? Heitti vaan, koska tottahan se on, että kalorinkulutuksellisesti rehkiminen menee "hukkaan" kun syö muutaman kääretorttupalan. Mut tuskin nyt sitä sillä tarkotti, että pistä nyt se torttu pois, ettet lihoa liikaa, hemmetin läski.
 

Yhteistyössä