Tulin just treffeiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkettää

Vieras
Ekat treffit netissä tapaamani miehen kanssa.

Ennen tapaamista meillä oli kipinää. Juttelimme yökaudet puhelimessa ja sähköposteilla. Mä olin niin onnellinen, ja mieskin sanoi ihastuneensa täysin.

Oltiin tänään pari tuntia treffeillä. Juteltiin ja mun mielestä meillä oli kivaa. Mieskin oli livenä parempi kuin uskalsin odottaa. Mutta mies sanoi treffien päätteeksi, että ei osaa sanoa mitä mieltä on mistään, pää on ihan sekaisin.

Oletan että tämä tarkoitti sitä, että pettyi enkä vastannut hänen odotuksiaan. Olin varmaan sittenkin liian ruma tai typerä tai hiljainen tai jotain.

Enää ei tule viestejä, ei sähköposteja.. kaunis alku sai ruman lopun. Ja mulla on niin surkea olo. Ihan oikeasti luulin vihdoinkin löytäneeni jotain arvokasta ja tärkeää.

Enkä mä ymmärrä miksi mulle käy aina näin. Mä oon varmaan oikeesti loppuelämäni yksin :(

saattoihan tuo miehen hämmennys johtua ihan samasta fiiliksestä minkä sinä koit: Luulisin, et vielä illalla voi laittaa jotain viestiä tai viimeistään huomenna. Otat rauhallisesti. JOS tästä ei mitään seuraa, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, et sun pitää olla vapaana sille Parhaalle vaihtoehdolle! Tsempit:)

Voi vitsi, koita piristyä. en osaa antaa virtuaalihaleja ja tää ei näy mut annan koneelle halin, joka on sulle takoitettu eli nyt tulee hali, ota vastaan... noin, toivottavasti helpotti! Ja anna miehen nukkua yön yli niin katotaan mitä mieltä on. Kyllä miehiä maailmassa riittää jos tää ei tärpännyt!

Ihan yhtä tärkeä juttu se on hänelle tällä hetkellä kuin jollekin teistä välikausihaalarien väri. Ihme touhua tuollainen aliarvioiminen. Kuvitteletteko olevanne jotenkin Parempia kun teillä on ne omat mussukat siellä.

pää pystyyn... jos se ei tärpänny ei vaan ollut mies sua varten, se oikee odottaa vielä jossain...
sitä se on oikeen metsästäminen, toiveita, unelmia, pettymyksiä kunnes se oikea kolahtaa kohdalle..

näin kävi itsellekkin useesti, odotukset oli enempi mutta puolin ja toisin kemiat ei aina täsmännytkään..
Kunnes tää nykyinen osui kohdalleen ja heti ensi katseesta kaikki loksahti kohdalleen, monet pettymykset vain piti läpi käydä ensin

Terveisin netin kautta oman rakkaansa löytänyt mies..

Uskon kyllä, että olet pettynyt .
Olen kai outo, mutten jaksa tuhlata tunteitani miespuoliseen virtuaalihahmoon, ennenkuin olen nähnyt hänet. Miksi näin? Siksi, koska vasta tavatessa huomaa sen, onko välillämme kemiaa vai ei. Tapasin nettitreffien perusteella 20 - 30 miestä, eikä yhdenkään kanssa ollut kipinöitä ilmassa, vaikka ne kipinät olivatkin parin tyypin kanssa viestejä vaihdellessani sinkoilleet.

Yhteistyössä