Tuliko toivottuja lahjoja, mikä oli sinun paras lahjasi entä lapsien?

• Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Moni kyseli ennen joulua mitä tuo esikoinen toivoo, no eihän se itse vielä mitään osaa toivoa, mutta totesin, että se tykkää Puuha-Petestä ja Muumeista ainakin, niin arvatkaa saiko se mitään niihin liittyvää, no ei tietenkään. Mutta kyllä nuokin lahjat kivoja ovat mitä tuli, etenkin helikopteri, jonka mun vanhemmilta sai, se vilkuttaa valoja ja pyörii, peruuttaa ja menee eteenpäin.
Muutaman vaatteet sai lahjaksi, niin eipä ne pahemmin kiinnostanut, vain ne lelulahjat kiinnosti, äiti oli tyytyväisempi niihin vaatelahjoihin.

Kuopus on vasta 1,5kk, joten se ei vielä lahjoista perusta, vaikka niitä tulikin.

Omista lahjoista saappaat oli toivotut ja tarpeelliset ja tietysti myös äitini antama 90 euroa, joka pitäisi tuhlata vaatteisiin.

"vieras"
Siskoni olivat ostaneet mulle ja miehelle vatkaimen, se oli kiva koska sille on todellakin käyttöä! Muumi-seinäkalenteri, Seikkailu-kannu ja Chisun levy olivat myös ihania. Ja raha, pääsee alennuksia tonkimaan :)

Muksun 1v10kk ehdoton lemppari oli leikkikeittiö, myös nukenvaunut kiinnostivat heti. Legoja saatiin myös lisää mutta sitä pakettia ei vielä avattu kun oli niin paljon vielä ihmeteltävää. Kirjat on myös aina tosi jees.

Meille tuli tosi hyvät lahjat. Ei turhaa krääsää. Mä ja pojat saatiin Reinot. Esikko sai luistimet. Mä sain sähkövatkaimen ku vanha hajos just vähän aikaa sitten. Mies ja esikko sai PS3. Vaatteita ja yöpukuja tuli muksuille. Hyvä niin ja saatiin sitten rahaakin kun olin toivonut esikon uuden sängyn ostoa varten. =)

Itse olin iloinen kun sain vihdoin autooni cd soittimen :) Sekä tooosi pitkävartisen lumiharjan niin nyt yllän :D Sekä tietysti 800e rahaa ei voi olla kuin hymyssäsuin.

Neiti tykkäsi eniten baby bornista, brion nukenvaunuista, babybornin kelkasta,koirasta sekä ponista. Tosin mieleen oli myös taskueläimet ja niiden talo sekä kauan toivotut hama-helmet.

Mistä yllätyin niin tulokas masussakin sai lahjoja :)

bud
No mies oli ihan onnessaan paidoista jotka sai, patsasteli ne päällä peilin edessä jo eilen! :D
Pojan lemppari oli kuulemma rekka-auto ja bobcat sen kyydissä.
Tytön varmaan nukensänky.
Itsellä ei ole yhtä ylitse muiden.

juu-u
Minä sain mm paljon joulukahvia, jota olin toivonutkin ja iloinen yllätys oli siskoni kutomat pipo ja kynsikkäät, olivat hienot.
Vanhin tyttö iloitsi upeista nappiksista, tuoksuista ja Greyn anatomiasta. Nuorempi tyttö saamastaat muotilaukusta ja erityisesti poikakaverilta saamasta nallesta. Poika tykkäsi eniten Wii Epic Mickeystä ja kirjoista.

Meillä esikoinen oli ihan onneissaan vaatteista, pussilakanasetista ja suihkusaippuoista. Ja pelit olivat tosi mieluisia. Oikeasti kaikki olivat todella mieluisia ja toivottuja, eikä edes kaivannut lelulahjoja (eskarilainen).

Kuopuksen (2 v) paras lahja taisi olla luistelukypärä, on ollut kypärä päässä eilisillasta lähtien. Myös suihkusaippua oli mieluinen, kylpyyn piti päästä (ilman kypärää sentään) heti aamusta.

Mun paras lahja taisi olla ihan yllärinä tullut puutarhakalenteri (käytänköhän liikaa floristini palveluja?) ja itselleni ostamani kirja ja suklaarasia.

hmmmmmmm
Olen raskaana ja saimme miehen kanssa yhteisenä lahjana konjakkia ja liköörikarkkeja, ja miehen nimellä kirjekuoren jossa oli 100e. Kiitos anoppi :(

Lapsellemme oli meillä vain yksi toive: junarataa. Ei edes Brion vaan ihan mitä vaan mikä yhteen sopii. Lapsi sai muovailuvahaa ja liian ison pyjaman. Kiitos taas, anoppi.

Muut lahjat oli ihan kivoja, vaikka itselle en mitään saanutkaan.

Lahjoja tuli ihan hirveesti, mä en saanu mitään mun ykköstoiveista (kalenteri/lompakko) mut sain yöpaidan mikä oli kiva juttu koska alkaa kaikki vanhat olla aika kauhtuneita ja silmälasit jotka sain mieheltä jo ennen joulua oli kans yks parhaimmista.
Tyttö tykkää prinsessoista ja muumeista ja poika autoista, yövaatteita toivon heillekin ku niit ei oikein ollu. Tuli muumijuttuja ja niitä yövaatteita, eniten lapset tykkäs leikkihellasta jonka saivat.

Esikoisen 4v. lemppari oli tuollainen Gormiti-linna(?) ja niitä ukkoja, ei se semmosia oo ennen nähnytkään mutta uppos :D Oli onnellinen kyllä joka paketista, jopa niistä villatumpuista :)
2v:n lemppari oli veljen kanssa yhteiseksi saatu merirosvolaiva. Oli niin mahtava katsella sitä pienemmän riemua kun avasi paketteja, ihan mieletöntä :D

Ite sain ihan omaksi keräämääni astiasarjaa, kattilan ja suklaata. Yhteiseksi saatiin paljon saunajuttuja. Ihan ok juttuja kaikki :) Ei nyt ehkä mitään huippulahjaa ollut noissa..tänään vielä saadaan jotain :)

---
Olen raskaana ja saimme miehen kanssa yhteisenä lahjana konjakkia ja liköörikarkkeja, ja miehen nimellä kirjekuoren jossa oli 100e. Kiitos anoppi :(

Lapsellemme oli meillä vain yksi toive: junarataa. Ei edes Brion vaan ihan mitä vaan mikä yhteen sopii. Lapsi sai muovailuvahaa ja liian ison pyjaman. Kiitos taas, anoppi.

Muut lahjat oli ihan kivoja, vaikka itselle en mitään saanutkaan.
Tiedätkö, se konjakki säilyy kyllä. Ellei miehesi loppasuu vedä sitä.

Miksi ette itse täyttäneet lapsenne ainoata toivetta?

evfe
[QUOTE="Noo";22741320]Koko suvun Paras lahja saatiin tänään klo 9.30, ihana pieni Tyttö

Nyt menee aika ihastellessa pienen Tonttu-tytön kuvaa puhelimesta.[/QUOTE]

Sulla on ainakin arvot kohdillaan :) Mieltä lämmitti tämä viesti.

Sain kaksi toivottua, kirjan ja villasukat. Kylpytakista olin kyl aatellu että pitäs uusi hankkia, antaja näemmä ties sanomattakin paketoida sellasen.
Poika sai sen hartaimman toiveensa eli tuomasveturin, sanoikin sen olevan paras lahja. Sai se muutakin mukavaa mut veturi on yli muiden.

"gen"
Paras lahja oli se kun mies "hyökkäsi päälle" ja halasi, kun sai niin "mahtavan" joululahjan multa. Mä olin toivonu nomination-korua joululahjaksi, mutta sain lahjakortin, kun mies ei ollu osannu päättää, kun oli ollu liikaa valikoimaa... <3

"OOps"
Tuli ihan kivoja lahjoja, mieheltä sain hajuveden ja sit muualta tuli pussilakanaa, pyyhettä, Muumi - astioita, herkkuja ...

Lapset saivat mitä toivoivat (lukuunottamatta kannettavia tietokoneita ;) ) ja nyt on Zhu Zhu Petsit ja Kung Zhut lattioilla pyörimässä ja omassa härdellissään menevät sinne tänne, hauskoja :)

Lisäks tuli Wii Party jota pelaillaan tänään yhdessä. Paljon Lego - paketteja, lautapelejä, villasukkia, Moxiet tytöille ja radio-ohjattava auto pojalle. Vanhin sai uudet kaiuttimet, hajuveden, kirjan ja kosmetiikkaa niinkuin oli toivonutkin :) oikein tyytyväistä sakkia :)

Lunatic
En toivonut tai odottanut yhtikäs mitään, mutta muutama paketti tuli. Rakkain oli tytöltä tullut itse tehty viuhka ja kirje. :vampire:
Äsken avasin viimisen paketin, siitä kuoriutui serkkuni viimeisin kirja. Pitänee lukea, en oo ainuttakaan sen kirjaa vielä lukenut:ashamed: (se on kirjailija/toimittaja). Tämän kyllä aion lukasta,:xmas:

Likka sai mitä toivoi. Nuken sängyn ja ompelukoneen (leikki).
Mitä muuta on saanut, en tiedä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä