Tuliko muille tänään H&M Kevät/kesä 2009 kuvasto

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
Tuliko muille tänään H&M kevät/kesä 2009 kuvasto ennakkoon ne jotka sen on tilanneet?

Mulle tuli. =)
Tuntuu niin oudolta ku sen kevät7kesä kuvaston saa jo nyt kattoa vaikka ei oo talvikaan tullu. :D
Siinä oli muuten tullu virhe siihen erilliseen lappuun että Pakettisi saat elokuun alussa. :laugh: Vaikka pitäs lukea tammikuun alussa.

Mua kyllä periaatteessa sapetti se viime keväinen "TILAA ENNAKKOON SYKSYN VAATTEET", koska ne samat vaatteet mitkä tilasin ennakkoon siitä kuvastosta, oli jo paljon aikasemmin H&M:n myymälässä mitä mulla kotona..

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mua kyllä periaatteessa sapetti se viime keväinen "TILAA ENNAKKOON SYKSYN VAATTEET", koska ne samat vaatteet mitkä tilasin ennakkoon siitä kuvastosta, oli jo paljon aikasemmin H&M:n myymälässä mitä mulla kotona..

Juu niinhän jotku oli aikasemmin myymälässä.
Mulle luvattiin paketti elokuun alussa ja oli kuitenki perillä mulla jo heinäkuun lopussa. Kererankin näin päin. =) Ku välillä niissä toimituksissa kestää.
Esim viime vuonna ku tilasin et olis pitäny olla elokuun alussa paketti mulla niin oliki elokuun lopussa. :headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Ei oo tullu. Olikos pojille mitään kivaa? :D

Tilasin just itselle takkeja ja viikossa tulivat.

Oli kaikkea kivaa varsinki oli tullu paljon autot elokuva vaatteita. =) :heart:

Tuleekos tuo kuvasto jos tilailee nettiputiikista?
En muista et oisin varsinaisesti kuvastoa tilannu, lehtisiä yms. kyllä tulee ja syksyn kuvasto tuli.

Ei oo tullu. Olikos pojille mitään kivaa? :D

Tilasin just itselle takkeja ja viikossa tulivat.

Oli kaikkea kivaa varsinki oli tullu paljon autot elokuva vaatteita. =) :heart:

Tuleekos tuo kuvasto jos tilailee nettiputiikista?
En muista et oisin varsinaisesti kuvastoa tilannu, lehtisiä yms. kyllä tulee ja syksyn kuvasto tuli.

Joillekin tulee se ilmotus että voi tilata tuon kuvaston ennakkoon jos haluaa.
Mulle tuli sähköpostiin siitä tieto että kun klikkaa tilaa kuvasto niin kuvasto tulee ennakkoon.
ja samoin tuli postissa kirjekuoressa lappu ja sen ku olis postittanu niin saa kuvaston ennakkoon.
Mutta kuitenkin sama kuvasto tulee keväällä mutta nyt sai sit ennakkoon. =)

Mulle luvattiin paketti elokuun alussa ja oli kuitenki perillä mulla jo heinäkuun lopussa. Kererankin näin päin. =) Ku välillä niissä toimituksissa kestää.
Esim viime vuonna ku tilasin et olis pitäny olla elokuun alussa paketti mulla niin oliki elokuun lopussa. :headwall: :kieh:

Juu noi toimitusajat on kyllä välillä aikas hanurista.

Oliks siinä mitään superihunaa..?? :heart: :D

Juu noi toimitusajat on kyllä välillä aikas hanurista.

Oliks siinä mitään superihunaa..?? :heart: :D

No ei ollu mun mielestä niin ihania vaatteita ku viime vuoden kevät/kesä kuvastossa.
mutta oli kuitenki ihania Hello Kitty vaatteita. :heart:

Ajattelin tilata vauvojen puolelta nyt ennakkoon kuopukselle 86cm muutaman Hello Kitty paidan ja yhden bodyn.
ne tulee kuitenki tammikuussa ja mahtuu vielä tytölle hyvin. =) :heart:

Ajattelin tilata vauvojen puolelta nyt ennakkoon kuopukselle 86cm muutaman Hello Kitty paidan ja yhden bodyn.
ne tulee kuitenki tammikuussa ja mahtuu vielä tytölle hyvin. =) :heart:

Uih. :heart:
Meillä alkaa 86cm olemaan jo NIIN sopivia, että täytynee suosiolla siirtyä sinne ISOJEN TYTTÖJEN puolelle. :'( :laugh:

Yhteistyössä