tuli vähän paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies on yleensä se joka menee iltaisin harrastuksiin jne. minä viikot kotona,joskus vkonloppuisin käyn ulkona kavereiden kans. viime vkonloppuna kävin kumpanakin iltana mut toisena konsertissa ja olin ajoissa kotona. tänään kaverit kysyi katsoo leffaa tyttöjen kesken ja kysyin mieheltä onko tää ok. äijä vastaa onko se pakko olla aina menossa:( tuli vähän paha mieli kun kyse ei oo hurvittelusta vaan tyttöjen illasta jossa tuskin menee kymmentä pidempään saati et yleensä en viikolla käy missään.
kohta se tulee kotiin. sanonko asiasta josta tulee varmaan riitaa vai menenkö vaan illalla kaverin luo ja nieleksin kiukkuani?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei ole kumpikaan koskaan kieltänyt toiselta jotain menoa, miksi pitäisi kieltää???

en mäkään koskaan ole kieltäny mieheltä menemisiä. hän aika usein sillä sanoo etten menis kun ei käy baareissa vaan harrastuksissa ja katsoo matseja jne. eli ei tykkää et mä käyn baarissa kun ei käy itsekään. luulin vaan et nyt olisin rauhassa saanu mennä kun tää on vähän harrastukseen liittyvä meno,leffa ilta josta ajattelimme tehdä viikottaisen tavan.

Meillä ei ole kumpikaan koskaan kieltänyt toiselta jotain menoa, miksi pitäisi kieltää???

No ei meilläkään kielletä, mutta ei anneta lupaakaan :D Aika, jolloin mies on töissä, hoidan minä lapset. Muuna aikana hoidamme yhdessä tai sovimme yhdessä, että millon toinen on menossa ja toinen hoitaa ja toisinpäin. Eihän siitä mitään tulis, jos toinen vaan aina sanos, että mä meen nyt ja toinen sais aina olla lasten kanssa kotona.

Ap, suosittelisin ottamaan asian esille ja puhumaan, ei siitä muuten selviä.

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:

No ei meilläkään kielletä, mutta ei anneta lupaakaan :D Aika, jolloin mies on töissä, hoidan minä lapset. Muuna aikana hoidamme yhdessä tai sovimme yhdessä, että millon toinen on menossa ja toinen hoitaa ja toisinpäin. Eihän siitä mitään tulis, jos toinen vaan aina sanos, että mä meen nyt ja toinen sais aina olla lasten kanssa kotona.

Ap, suosittelisin ottamaan asian esille ja puhumaan, ei siitä muuten selviä.

niin kai se on tehtävä.

Yhteistyössä