tuli vaan mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neonväriset henkselit ja iso pörrötukka! Kummatkin sopisivat mulle aika hyvin! :p

Kännykättömyyskin vapauttaisi.. Nykyään joutuu melkein selittelemään jo sitäkin, jos sulkee kännykkänsä, kun istuu kirjastossa lukemassa! :o

Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin
]

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin http://ylex.yle.fi/sites/ylex.yle.fi/files/imagecache/fullnode_thumbnail/maskotti.jpg[img/]
[/quote]

eikös noita luikeroita saa nykyäänkin jostain vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Nuorisotalon diskot ja tietty viattomuus. Lapset oli vielä lapsia ja vanhemmat vanhempia.

Black Pete :p ja lautapelit.

nam!! Voi ku saiskin viel joskus niitä, niitähän sai muistaakseni vain R-kiskoilta??

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Nuorisotalon diskot ja tietty viattomuus. Lapset oli vielä lapsia ja vanhemmat vanhempia.

Black Pete :p ja lautapelit.

nam! Eiks niit saanukin vain R-kiskoilta?? Ja Ruuti-bubbis oli kans hyvää :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
maskotti.jpg

Mistäköhän saisi, ostaisin kyllä heti uuden :)

Mä ostin meidän pojille luikerot viime vuonna jostain halpahallista. En vain muista mistä! Mutta olin todella iloinen sellaisen löytäessäni.

Alkuperäinen kirjoittaja iiik:
maskotti.jpg

Mä ostin meidän pojille luikerot viime vuonna jostain halpahallista. En vain muista mistä! Mutta olin todella iloinen sellaisen löytäessäni.

Minä ostin lapselle luikeron kesällä Lahden Kärkkäisen tavaratalosta! Oli joku muu nimi kuin luikero, joku englanninkielinen mutta ihan vanha kunnon siiman päässä luikertava luikero se on! Katso Kärkkäisen nettisivuilta vieläkö on myynnissä.

Oli ihanaa, kun pystyi sanomaan, etten ollut kotona, kun puhelin soi. Nykyään kaikki saa HEPULIN, jos kännykkään ei AINA VASTAA!!
Mm huostoonotto tapahtui sen takia, ettei kännykkä ollut auki, kun poika räpläs puk koodin kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja iiik:
maskotti.jpg

Minä ostin lapselle luikeron kesällä Lahden Kärkkäisen tavaratalosta! Oli joku muu nimi kuin luikero, joku englanninkielinen mutta ihan vanha kunnon siiman päässä luikertava luikero se on! Katso Kärkkäisen nettisivuilta vieläkö on myynnissä.

Kärkkäisel on tullut käytyy viime viikol 3 kertaa.

Yhteistyössä