Tuli tuosta unien näkemisestä mieleen, kun itsellä sama ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Luin tuota aiempaa ketjua, kun joku harmitteli miehen ex:n tunkeutumista uniin...

Minulla vähän samankaltaisia "ongelmia"... Olin 14v-16v todella rakastanut yhteen poikaan, se oli siis todella raskas ja kaoottinen rakkaustarina :-/ Olin aivan umpirakastunut tuohon poikaan, mutta olosuhteiden pakosta emme voineet suhdetta jatkaa.

Aikaa on kulunut vuosia, olen ollut nykyisen mieheni kanssa 11v naimisissa ja meillä on ihania lapsia. Tämä ex on myös naimisissa tahollaan ja heillä myös lapsia. Olen vuosien saatossa tainut pari kertaa tämän ex:n nähdä, vaimoa tai lapsia en koskaan. En edes tiedä missä hän perheineen asuu tai mitä tekee.

"Ongelma" on se, että näen tästä ex:stä unia muutaman kuukauden välein :-/ Ei se ehkä ongelmaksi asti ole, mutta todella outoa. Uskon itsekin siihen, että unet syntyvät siitä, kun päivän aikana asioita käsittelee ja sitten unissa ne tulevat mieleen. Itse en kuitenkaan milloinkaan ajattele tai mieti tätä ex:ää, aamulla vain totean, että jaahas, taas näin hänestä unta.

Unet ovat hyvin eroottisia ja voin oikein tuntea hänet lähelläni. Olemme niissä unissa aina hyvin onnellisia, mutta aina tajuan unissa myös sen, että emme voi yhdessä olla. Näitä unia on jatkunut jo vuosia.

Olen todella onnellinen nykyisen mieheni kanssa, meillä on kaikki asiat oikein hyvin. En siis koe, että oirehtisin huonosta parisuhteesta. Ja vielä tosiaan toistan sitä, että tätä miestä en tosiaankaan ehdi päivien mittaan tai iltaisin ajatella :-D!

Mitähän tämä voisi olla? Olisipa kiva käydä jonkun "tietävän" kanssa näistä juttelemassa, itse kun en oikein näistä asioista ymmärrä :-) Aamuisin herään kyllä hyvällä tuulella, kun näitä unia on ollut ;-) Yleensä niistä tulee kyllä vähän tylsä olo, kun ei tiedä mitä tuolle ex:lle nykyään kuuluu ja mistä ihmeestä nämä unet kumpuavat?

Enpä osaa muuta sanoa, kuin että hirveän tutulta kuulosti... Jopa toi 14-16v ja kaoottinen rakkaustarina. Mutta joo, mulle tulee noista haikea ja ahdistunut olo, parempi kun ei moisia unia näkisi :snotty:

Unethan eivät ole ollenkaan loogisia, vaan ne syntyvät mielleyhtymistä. Jokin päivän mielleyhtymä tai tilanne voi tehdä sen "näkyväksi" muistoksi. Tuo henkilö unessasi voi tarkoittaa jotain ihan muuta kuin häntä itseään, jotain tunnetta esimerkiksi. Unet ovat sielun tapa katsella asioita.

eikö 14-16 veenä kaikki ole vähän enemmän tai vähemmän kaoottista, mulla ainakin ole vaikken sen kummemin teini-iän oikuista edes kärsinyt.

Kyll mä olen sitä mieltä että ne asiat tulee uniin jotka on käsittelemättä jäänyt, mullakin on ollut näin. Asiat joiden kanssa ei oikein ole sinut. Mä näin omasta nuoruuden rakkaudestani unia vielä edellisen miehen aikaan kovasti: se oli sekoitus jotain katkeruutta omasta elämästä ja sitä että miksi oli käynyt niin että menetin hyvän ja sain tilalle jotain ihan muuta. Mutta loppui ne unet, kun sain elämäni järjetykseen ja asiat tuli kaikinpuolin käsiteltyä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
eikö 14-16 veenä kaikki ole vähän enemmän tai vähemmän kaoottista, mulla ainakin ole vaikken sen kummemin teini-iän oikuista edes kärsinyt.

Kyll mä olen sitä mieltä että ne asiat tulee uniin jotka on käsittelemättä jäänyt, mullakin on ollut näin. Asiat joiden kanssa ei oikein ole sinut. Mä näin omasta nuoruuden rakkaudestani unia vielä edellisen miehen aikaan kovasti: se oli sekoitus jotain katkeruutta omasta elämästä ja sitä että miksi oli käynyt niin että menetin hyvän ja sain tilalle jotain ihan muuta. Mutta loppui ne unet, kun sain elämäni järjetykseen ja asiat tuli kaikinpuolin käsiteltyä.

Käsittelemättä ne asiat kyllä jäivätkin, pahemman kerran! Nyt elämä on todella hyvää ja ihanaa, siksi on niin ihmeellistä, että näen näitä unia. Eli en tosiaankaan haikaile mitään mitä menetin hänen kanssaan, koska elämäni on tällähetkellä niin tasapainoinen kuin vain voi olla! Se voi kuulostaa ihan hullulta, mutta en tosiaankaan kaipaa mitään elämääni, kaikki on todella, todella hyvin :-)

Tosiaan voi olla mahdollista, että unet ei liity mitenkään tähän henkilöön. On vain todella outoa, että näen hänestä aina unia... Ei olisi niin tarpeellista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Käsittelemättä ne asiat kyllä jäivätkin, pahemman kerran! Nyt elämä on todella hyvää ja ihanaa, siksi on niin ihmeellistä, että näen näitä unia. Eli en tosiaankaan haikaile mitään mitä menetin hänen kanssaan, koska elämäni on tällähetkellä niin tasapainoinen kuin vain voi olla! Se voi kuulostaa ihan hullulta, mutta en tosiaankaan kaipaa mitään elämääni, kaikki on todella, todella hyvin :-)

Tosiaan voi olla mahdollista, että unet ei liity mitenkään tähän henkilöön. On vain todella outoa, että näen hänestä aina unia... Ei olisi niin tarpeellista.
Ei se sitä ookaan että kaipaisit sitä ihmistä enää elämääsi. Ne on ne asiat joita ei ole käsitelty. Ehkä kannattaisi yrittää päästä niiden kanssa johonkin pisteeseen itseksesi, niin tulisi hoidettua sekin... =)

Yhteistyössä