Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen (viha asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääliövääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääliövääliö

Vieras
Että minulla on kaksi saman tyyppistä tapausta.
Toisen kanssa ei tunneta kovin hyvin, on mieheni veljen vaimo, mutta alusta asti on ollut minulle selvää etten tämän henkilön kanssa viihdy. Kuitenkin olen käyttäytynyt fiksusti häntä kohtaan kun ollaan tavattu. Tavataan todella harvoin ja tämä ihminen käy harvoin mielessäkään...
silti olen kuullut että tämä ihminen on pyhää vihaa minua kohtaan. On tehnyt kostoyrityksiä, joita minä en ole edes huomannut tai rekisteröinyt millään lailla. Jälkeen päin olen sitten saanut tietää että ne oli mulle...en ymmärrä syytä, enkä oikeen välitäkkään, mutta ihmettelen silti miksi ihminen käyttää energiaansa ihmiseen jota kunnolla tuntee ja vielä se että oon näistä jutuista ite ihan pihalla.

Toinen oli ystäväni johon katkaisin välit, kerroin suoraan että miksi tein niin ja sen jälkeen oma oloni helpottui, enkä ole sen kummemmin ajatellut ko. ihmistä. Silti pyörin tämän ihmisen mielestä ihan koko ajan. Yhteiset tuttumme kertovat näin...

mulla on vähän samalainen tapaus kuin sun jälkimmäinen. Kaveri katkaisi välit muhun ja sitten se on kuitenkin kyselemässä minusta ja mun kuulumisista yhteiseltä tuttavaltamme... Mitä se sitä liikuttaa, kun kerta katkaisi välit eikä halua olla kanssani tekemisissänä... Outoja ihmiset.

Yhteistyössä