tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että monilla on kyllä tyylitaju pahasti hukassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lily Satine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lily Satine

Vieras
varsinkin nuoremmilla naisilla!en itsekkään ole täydellinen kaunotar tai tyylikuningar, mutta en ikinä itse sortuisi tähän tyyliin : kiilloton, hapsottava, ohut pikimusta tai kissanpissan keltainen tukka, samea kalpea/kellertävä iho paksun puuterikerroksen alla, eripaksuiset mustat kajalviivat ja pahimmassa tapauksessa huulet puuteroitu vaaleiksi... hm:n värikkäät isot rihkamakorvikset, lyhyt toppatakki tai lyhyt nahkatakki ja iso huivi roikkumassa miten kuten matkassa mukana. kireät farkut joissa isoja valkaistuja läikkiä tai farkkulegginsit ja kenkinä karvasaappaat/feikkiuggit/halvan ja epämukavan näköiset korkeakorkoiset tekonahka saapikkaat.. tai tennarit!!! farkkulegginseissä tai nahkatakissa ei sinänsä ole vikaa, mutta jos kokonaisuus on kuvatun kaltainen sekameteli soppa niin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun kuvaus ap, on kieltämättä aika tyrmäävä :o :D tai siis jos se vastaan kävelisi :laugh:

on kävellytkin ja itse olin kävellä tolppaan :D

Varo aivotärähdystä!!:laugh:
Noh....kuvauksesi ei ONNEKSI osunut minuun ainakaan vaikka olenkin "nuorempi" nainen :saint: hehe!

Mistä ketjusta tuli mieleen? Linkki!:)

tuollaisia näkee kyllä aika paljon itseasiassa :o

Onko muuten nykyajan nuorilla tytöillä jotenki muotia että tukka roikkuu naamalla? Mä kerran ihan oikeasti säikähdin ku oli varmaan 12-vuotias tyttö ja sillä roikku musta tukka täysin naamalla. Tukan alta paljastu rumasti meikatut silmät (paksut huonosti vedetyt rajaukset).. En muista että kukaan kaveripiiristä tai muuallakaan olis tuollanen ollu ku itse olin tuossa iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Onko muuten nykyajan nuorilla tytöillä jotenki muotia että tukka roikkuu naamalla? Mä kerran ihan oikeasti säikähdin ku oli varmaan 12-vuotias tyttö ja sillä roikku musta tukka täysin naamalla. Tukan alta paljastu rumasti meikatut silmät (paksut huonosti vedetyt rajaukset).. En muista että kukaan kaveripiiristä tai muuallakaan olis tuollanen ollu ku itse olin tuossa iässä.

Se on sitä emo muotia :D ennen oli gootit, nyt emot.

On varmaan näitä "erillaisia nuoria" tai jotain gootteja vai miksi itseään kutsuvatkin..
Hurjan näkösiä:D kun naamiaisiin olis menossa:D

Tulin tänään kahden viikon matkalta Virosta, ja täytyy sanoa että suomalaisilla on ihan loistava tyylitaju verrattuna virolaisiin, noin niinkuin ihan karkeasti yleistettynä. Ihan oikeasti, siellä näkee kerrassaan mielenkiintoisia tyylejä.. tai mitäs sanoisitte tästä:

Kirkkaan violetti, tekonahkainen, käärmekuvioinen lyhyt takki, valkoiset liian lyhyet farkut, joiden lahkeiden alla mustat, kiiltävät keinonahkasaappaat, joissa 10 cm stilettikorko. Lisäksi punainen , iso kiiltävä keinonahkalaukku. Ai niin, ja ikää 50+, ja vaatteet pari numeroa liian pieniä. Siis tuo on ihan normaali pukeutumistyyli tuolla, ja varsinkin juuri tuossa ikäryhmässä. :x

No joo, ehkä se on siellä ihan normaalia, mutta suomalaisen, suht konservatiivisen (ja kieltämättä myös yllätyksettömän ja tylsän ) tyylin omaavana em. maan katukuvassa näkyy paljonkin naisia joiden asut aiheuttavat ihmetystä..

piti tulla tarkistamaan ketju, kun väsähdin eilen :D huoh, pitää heti ma koettaa kampaajaaika saada tai kohta itsekkin olen melkoinen ilmestys hapsottavine latvoinen & juurukasvuineni :D

yhtenä aamuna kun oli kahdenkymmenen asteen pakkaset, näin muuten bussissa ehkä 15 v tytön jolla oli matalavartiset kangaskengät, nahkatakki auki, farkkulegginsit eikä hattua! alkoi palella pelkkä katsominenkin... tyttörukalla paljaat nilkat vain vilkkui..

mikälie muoti-ilmiö. itse näin kerran sokoksella tytön, joka oli kuin se the ringin pikkupimu meikkiostoksilla :laugh: pitkä musta tukka naamalla ja selkä kumarassa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yhtenä aamuna kun oli kahdenkymmenen asteen pakkaset, näin muuten bussissa ehkä 15 v tytön jolla oli matalavartiset kangaskengät, nahkatakki auki, farkkulegginsit eikä hattua! alkoi palella pelkkä katsominenkin... tyttörukalla paljaat nilkat vain vilkkui..

No teinit on kyllä kautta aikojen uhmannu pakkasia minimivaatetuksella

Mä sain viime kesänä esikoiselta luvan alkaa pukeutua niinkuin itse haluan. Tytön antama "lupa" tarkoittaa sitä, että kehtaa kulkea mun kanssani, vaikka näyttäisinkin paikalliselta kylähullulta :D Alunperin olin ajatellut ryhtyä pukeutumaan siten vasta 50 v täytettyäni. Talvivaatteita mulla ei vielä ole haluamaani tyyliin - tai pikemminkin tyylittömyyteen - , joten kevättä odettelen B)

hihi, onneks mä en välitä siitä mitä muut ajattelee mun tylistä :D
Leggarit oli eilen jalassa, iso paita jossa iiiso poolokaulus, lepakkohiat. ja villasukat. nii ja ne tekouggit :D Polviin asti villakangastakki ja piitkä kaulahuivi liehu kaulassa :D Niin ja pisteenä iin päälle, siskon tekemät huopahanskat, joita kutsun patalapuiks. Ne on niin lämpimät ja ihanat :heart:

Ne oon EMOja. Minä olin nuorena gootti, joten ymmärrän ihan hyvin tuotakin muotia, heidän silmäänsä se on varmasti tosi hienoa.

Olin minäkin näky mustissa pitkissä velour-hameissani, mustassa tukassani, josta vaalea juurikasvu vain pilkisti ja ihanissa meikeissäni ja koruissani, jotka kyllä olivat vielä sieltä hillityimmästä päästä.

Kyllä mä vieläkin tiettyjä elementtejä siitä tyylistä käytän joskus (festareilla), mutta vain yhtä kerrallaan ja harkitusti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä sain viime kesänä esikoiselta luvan alkaa pukeutua niinkuin itse haluan. Tytön antama "lupa" tarkoittaa sitä, että kehtaa kulkea mun kanssani, vaikka näyttäisinkin paikalliselta kylähullulta :D Alunperin olin ajatellut ryhtyä pukeutumaan siten vasta 50 v täytettyäni. Talvivaatteita mulla ei vielä ole haluamaani tyyliin - tai pikemminkin tyylittömyyteen - , joten kevättä odettelen B)

Voi ihana! Minä kysyin just viime viikolla pojilta saanko lähteä heidän kanssaan yhtämatkaa liikkeelle huopatossuissa, oli pakkastakin, olin menossa toisen pojan opettajaa tapaamaan. Poika toivoi, etten lähtisi huuopikkaissa, joten laitoin tylsemmät kengät :D

No mulla tulee mieleen se salkkareiden cindy, kiiltävät legginsit ja niiden kanssa lyhyt paita/takki, siihen päälle sutturameikit ja tukka. Kauhee pissis tyyli aikuisella naisella :x
Tosin sehän onkin vaan roolihahmo, toivottavasti kukaan ei oikeesti pukeudu niin :D

Mulla ei ole tyylitajua, eikä sen puoleen paljon rahaakaan. Toivon, että saisin joskus jonkun lähtemään mukaani ostoksille jolla sitä olisi. Nyt mua ahdistaa ajatuskin vaatteiden ostamisesta, ja sen kyllä huomaa. en tosin pukeude tiukkoihin vaatteisiin, kun tuota ylipainoa kumminkin on..

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Voi ihana! Minä kysyin just viime viikolla pojilta saanko lähteä heidän kanssaan yhtämatkaa liikkeelle huopatossuissa, oli pakkastakin, olin menossa toisen pojan opettajaa tapaamaan. Poika toivoi, etten lähtisi huuopikkaissa, joten laitoin tylsemmät kengät :D
:D :D :D Mä en ole kuopukselta vielä kysynyt. Luultavasti hänelle on ok, kunhan kuljen 20 m jäljessä :laugh:

Yhteistyössä