Tuli tuosta suudelma-aloituksesta mieleen, muita joille seksi ei (välttämättä) merkitse sen kummempia?

Juu
Ei kyllä merkitse sen enempiä. Se on kivaa ja sitä on pakkokin saada, mutta en ole koskaan ymmärtänyt "romanttisen rakastelun" päälle. Meillä vain naidaan ja mieluimmin takaapäin. Samalla voin ajatella reilusti muita miehiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Entä sitten?
Voi mieli muuttua, kun saat ensimmäisen kerran.

No, mä olen eri mieltä. Moraali on moraali. Mä en osaa erottaa seksiä tunteista, en oikein osaa erottaa edes suudelmaa tunteista. Sitä olen kyllä miettinyt, että mitä teen, jos en oikeasti seuraavan 5-6 vuoden aikana löydä sopivaa miestä...luulen, että siinä tilanteessa haluaisin seksiä edes sen merkityksettömän ihmisen kanssa, vaikka se olisikin ajatusmaailmaani ja moraaliani vastaan. Onneksi ei tarvitse vielä sitä murehtia. =)
 
Juu
Ei kyllä merkitse sen enempiä. Se on kivaa ja sitä on pakkokin saada, mutta en ole koskaan ymmärtänyt "romanttisen rakastelun" päälle. Meillä vain naidaan ja mieluimmin takaapäin. Samalla voin ajatella reilusti muita miehiä. Ja siis en haluaisi todellakaan vaihtaa sitä miestä, mutta fantasiat on kivoja siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
No, mä olen eri mieltä. Moraali on moraali. Mä en osaa erottaa seksiä tunteista, en oikein osaa erottaa edes suudelmaa tunteista. Sitä olen kyllä miettinyt, että mitä teen, jos en oikeasti seuraavan 5-6 vuoden aikana löydä sopivaa miestä...luulen, että siinä tilanteessa haluaisin seksiä edes sen merkityksettömän ihmisen kanssa, vaikka se olisikin ajatusmaailmaani ja moraaliani vastaan. Onneksi ei tarvitse vielä sitä murehtia. =)
Moraalikin voi muuttua, kaikki asiat elämässä voi muuttua. Kuolema ja verojen maksaminen on ainoat varmat asiat elämässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
No, mä olen eri mieltä. Moraali on moraali. Mä en osaa erottaa seksiä tunteista, en oikein osaa erottaa edes suudelmaa tunteista. Sitä olen kyllä miettinyt, että mitä teen, jos en oikeasti seuraavan 5-6 vuoden aikana löydä sopivaa miestä...luulen, että siinä tilanteessa haluaisin seksiä edes sen merkityksettömän ihmisen kanssa, vaikka se olisikin ajatusmaailmaani ja moraaliani vastaan. Onneksi ei tarvitse vielä sitä murehtia. =)
Moraalikin voi muuttua, kaikki asiat elämässä voi muuttua. Kuolema ja verojen maksaminen on ainoat varmat asiat elämässä :D

Mä olen eri mieltä, ei voi mitään. Olen myös esim. siitä varma, ettei musta ikinä tule aivokirurgia, mua ällöttää jo pelkkä veren näkeminen, saati että ikinä pääsisin sisään lääkikseen :xmas: Tämä irtosuhteiden vieroksunta on mulla yhtä sisäänrakennettu juttu. :D En ole niin taikauskoinen, että uskoisin persoonallisuuteni niin merkittävästi muuttuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
[

Mä olen eri mieltä, ei voi mitään. Olen myös esim. siitä varma, ettei musta ikinä tule aivokirurgia, mua ällöttää jo pelkkä veren näkeminen, saati että ikinä pääsisin sisään lääkikseen :xmas: Tämä irtosuhteiden vieroksunta on mulla yhtä sisäänrakennettu juttu. :D En ole niin taikauskoinen, että uskoisin persoonallisuuteni niin merkittävästi muuttuvan.
Mä kerron sulle salaisuuden... Silloin kun olin lasten isän kanssa, ihmettelin suuresti ihmisiä, jotka paneskelee ympäri kaupunkia. En olis koskaan voinu ajatellakaan, että MINÄ tekisin niin. Oho, kuinkas kävikään...? Lasten isä lähti käveleen, musta ei koskaan pitäny myöskään tulla yksinhuoltajaa..

Asiat muuttuu, liian ehdoton ei pidä olla. Enkä nyt tarkoita, että sun pitäis tältä istumalta lähteä kylille huoraamaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
[

Mä olen eri mieltä, ei voi mitään. Olen myös esim. siitä varma, ettei musta ikinä tule aivokirurgia, mua ällöttää jo pelkkä veren näkeminen, saati että ikinä pääsisin sisään lääkikseen :xmas: Tämä irtosuhteiden vieroksunta on mulla yhtä sisäänrakennettu juttu. :D En ole niin taikauskoinen, että uskoisin persoonallisuuteni niin merkittävästi muuttuvan.
Mä kerron sulle salaisuuden... Silloin kun olin lasten isän kanssa, ihmettelin suuresti ihmisiä, jotka paneskelee ympäri kaupunkia. En olis koskaan voinu ajatellakaan, että MINÄ tekisin niin. Oho, kuinkas kävikään...? Lasten isä lähti käveleen, musta ei koskaan pitäny myöskään tulla yksinhuoltajaa..

Asiat muuttuu, liian ehdoton ei pidä olla. Enkä nyt tarkoita, että sun pitäis tältä istumalta lähteä kylille huoraamaan.
Se, että sinä teit jotain mitä et olisi uskonut tekeväsi, ei tietenkään tarkoita että minä tekisin..olemme eri ihmisiä. Olen sitä mieltä, että sinun pitäisi tuntea minut, ennen kuin voisit sanoa mitään periaatteideni pitävyydestä. Yksinhuoltajaksi tuleminen ei olekaan oma valinta, siis yleensä. Toisten valintoihin en voi vaikuttaa, voin puhua vain omasta puolestani. :) Mä en jaksaisi elää elämääni murehtien sitä, miten mielipiteeni tai luonteeni ehkä tulevaisuudessa saattaisivat jotenkin muuttua. Parempi elää tässä päivässä. Mä tiedän, etten koskaan tule ajattelemaan, että seksi on vain seksiä, minulle siis, muille se voi olla ja monille onkin. Saat vapaasti olla eri mieltä, en jaksa enää jankata aiheesta, se on turhaa, melkein kuin kiistelisi makuasioista. =)

 

Yhteistyössä