Tuli tuosta Selänne-ketjusta mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Nobody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mrs Nobody

Jäsen
28.04.2007
865
0
16
Miksi ihmiset olettaa, että jos on ennestään 3 poikaa niin tekevät 4 lapsen, koska toivovat tyttöä?

Tähän törmään itekin koko ajan, vaikka odotan vasta toista lasta. Eka on poika ja kaikki hokee, kuinka mä muka toivon tyttöä? Mua itteäni tuo ärsyttää, kun mulle tuo nyt on ihan sama kumpi tulee. Vaikka kaikki lapset ois poikia, niin oon ihan onnellinen.

No ehkä mulla vaan on ärsytys tähän aiheeseen, kun aihe on niin ajankohtainen.

no toivoo ja toivoo..voin kyllä itse ainakin sanoa että onnellinen olisin vaikka mulla ois 4 poikaa tai 4 tyttöä mutta mutta olen onnellisuuden lisäksi todella iloinen siitä että mulla on kumpaakin sukupuolta.minusta on ihanaa olla äitinä sekä tytöille että pojille :heart: jos mulla ois kaikki samaa sukupuolta niin varmasti kävis mielessä raskausaikana että voisipa olla mukavaa jos tämä nyt olisi tyttö/poika!onko siinä muka jotain pahaa??

Joo, meillekin on nyt sanottu, että "vihdoin tuli se poika", kun kahden tytön jälkeen syntyi poikavauva. Tietysti poika on ihana, mutta ei me poikaa "tehty" vaan lasta - niinkuin jokaisen pampulamme kohdalla.

Mä vaan muistelen, että joskus aiemmin ovat Selänteet antaneet haastettalun, jossa vähän toivoivat myös tyttöä perheeseen ja miettivät adoptiota...

Yhteistyössä