Tuli tuosta ravintola-ketjusta mieleen..

16.03.2005
876
0
16
Kuvitellaan tilanne että olette ravintolassa syömässä, lasten kanssa.. Ravintolassa on samalla hetkellä toinenkin lapsiperhe, sellainen jossa lapset saavat juosta rauhassa ympäri salia, huutaa ja tehdä mitä haluavat, ilman että vanhemmat puuttuvat mihinkään.. Sitten nämä lapset tulevat teidän pöydän luo ja pyytävät teidän lastanne/ lapsianne kanssaan leikkimään.. Mitä teet??

no ravintolassa ei ensinnäkää mun mielestä saa lapset juosta koska se o jokaiselle rauhottumisen hetki ja ruokahan pitää saada syödä rauhassa.eli en päästäis todellakaan a voisin ehkä toisille lapsille vihjasta että menkäähän omaan pöytäään... olen varmaan aika "tiukka"

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ehkä mä olen vähän tiukkis mutta en mene ravintolaan leikkimään vaan syömään, siis siellä ei tartte leikkiä, sanoisin että ei käy =)

peesi. :wave:
pakko vielä sanoa etten mee ravintolaan syömään lasten kanssa. :D :saint:

No me ei mennä ravintolaan leikkimään. Ja nyt varsinkin kun lapset on jo isoja yritetään oikeasti valita ravintoloita ilman leikkipaikkoja, jotta se syöminen ja juttelu tulisi pääosaan. Eli eivät pääse mukaan. Juu ikävä ihminen olen... :whistle:

Ja mäkkäriä ei sitten lasketa ravintolaksi :saint:

Pojan tuntien, meno yltyisi aikamoiseksi, joten en taitaisi päästää.
Asia erikseen jos raflassa olis leikkipaikka jossa leikkisivät, mutta mitään juoksentelua/meuhkaamista en katselis!