Yksi tosi outo puhelu, jonka sain tuossa talvella. Minun puhelin siis soi illalla kun olin jo nukkumassa, mies ei ollut kotona vaan töissä. Puhelimessa oli nainen, tai tyttö, kuulosti tosi nuorelta ja kysyi miestäni etunimeltä. Sanoin, että tämä ei ole "Pekan" numero, vaan minun. "Ai jaa, minä sain vain tämän numeron." Yritin kysellä, mistä numero oli hänelle ja mitä asiaa soittajalla on. Tarjouduin myös antamaan "Pekan" numeron. Tyttö ei oikein saanut sanottua asiaansa eikä mitään, mutta kun kysyin, keneltä saa sanoa terveisiä, niin sanoi, että "Tanjalta".
Numero näkyi puhelimen näytöllä, mutta numerotiedustelu antoi vastaukseksi, että liittymän omistaa (puhelinoperaattori) Elisa.
Mies vakuutti, että ei tunne ketään Tanjaa. Epäilin kyllä vähän, että mikähän naikkonen se siellä soittelee. Mutta päällimmäisenä jäi kyllä mieleen, että oli niin nuori, että voisi olla mieheni salattu lapsi nuoruusvuosilta...
Mysteeri ei ole selvinnyt. Pari kertaa olen kysellyt mieheltä, onko Tanja soitellut, mutta kuulemma ei ole.
Numero näkyi puhelimen näytöllä, mutta numerotiedustelu antoi vastaukseksi, että liittymän omistaa (puhelinoperaattori) Elisa.
Mies vakuutti, että ei tunne ketään Tanjaa. Epäilin kyllä vähän, että mikähän naikkonen se siellä soittelee. Mutta päällimmäisenä jäi kyllä mieleen, että oli niin nuori, että voisi olla mieheni salattu lapsi nuoruusvuosilta...