Tuli tuosta mulkoiluketjusta mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Olin sairaalassa nelosta hakemassa ja olin silloin vielä pahemmin riippuvainen light-kolasta kuin nykyisin. Mies toi mulle parina päivänä sellaisen Coca Cola-light sixpackin (siis sellaisia harmaita tölkkejä), vähän "hassunoloinen" siivooja/laitoshuoltaja aina huoneessani käydessään mulkoili vähän pahasti mua ja vauvaa ja niitä tölkkejä siinä yöpöydän alatasolla.
Oltiin sitten muutaman päivän päästä lähdössä pois ja siinä pakatessa siivooja tuli myös huoneeseen, mulkoili ensin kiukkuisena ja sitten kysyi tosi vihaisena että mitä meinaatte noilla kaljatölkeillä tehdä vai viekö hän ne mukanaan... toinen oli luullut että mä vedän pikkupöhnät joka päivä siellä vauvan kanssa. Aika huolella revettiin miehen kanssa enkä tiedä tajusiko tyyppi ikinä että ne oli kokistölkkejä :D

oppiipahan ehkä tuijottamaan tarkemmin jatkossa :D miksei ihmiset vaa oikeesti avaa sitä suutaan ja kysy??

No mieti itsesi siihen siivoojan asemaan. Siivoilet sairaalassa ja luulet jonkun tuoreen äidin juovan joka päivä siellä kaljaa. Mitenkäs sen nätisti kysyt, kun asia ei sinulle varsinaisesti kuulu ja ehkä sulla ei ole epäilystäkään siitä, että kaljaa se juo. Sitten keksit mielestäsi loistavan tavan näpäyttää äitiä toteamalla, että mitä meinaatte noilla kaljatölkeillä tehdä vai viekö hän ne mukanaan. :D

No mieti itsesi siihen siivoojan asemaan. Siivoilet sairaalassa ja luulet jonkun tuoreen äidin juovan joka päivä siellä kaljaa. Mitenkäs sen nätisti kysyt, kun asia ei sinulle varsinaisesti kuulu ja ehkä sulla ei ole epäilystäkään siitä, että kaljaa se juo. Sitten keksit mielestäsi loistavan tavan näpäyttää äitiä toteamalla, että mitä meinaatte noilla kaljatölkeillä tehdä vai viekö hän ne mukanaan. :D

Jos mä olisin ollut se siivooja ja huolissani tilanteesta niin olisin ehkä vinkannut havainnostani osaston hoitsuille :D

Yhteistyössä