Tuli tuosta lasten herkkujen syönti kiellosta mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SanniFanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SanniFanni

Jäsen
21.05.2007
96
0
6
muistan tässä joku vuosi takaperin, serkkuni oli ostanut mummulaan itselleen 1½l. limukkapullon, jonka sitten aikoi teltassa juoda.

Noh, mummulan naapurimökille oli tullut sukulaisperhe, jossa ollaan just näitä: "ei limsaa, ei karkkia, ei väkivaltapelejä...jne,jne"
Noh, sukulaisperheen poika oli sitten käyny serkun luona teltalla ja nähyt limsapullon, niin annas olla kun serkku oli lähtenyt suihkussa käymään, niin takas tullessa oli ollut tyhjä limsapullo teltassa...

Ei varmaan tarte arvailla, kuka sen joi... ;) :whistle:

No jaa joi sen kuka tahansa.. tuli vain mieleen et mun lapsuudessa naapurin hammaslääkärin kahdelta nuorimmaiselta lapselta oli karkit kielletty.. mut kyl ne niitä aina salaa kävi ostamas kiskalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moppeliini:
No kyllä jos mullon kotona limua, niin en mä sitä kaverilta PULLOLLISTA juo :D

No sä ootkin aikuinen. Kyllä mä tiedän aika monta lasta, jotka huolimatta siitä mitä kotona syövät, tai eivät syö, tilaisuuden tullen (eli kun valvova silmä välttää) luulevat, että voivat salaa napsia herkkuja.
Mun mielestä täysin normaalia käytöstä lapselle, vaikkakaan ei tietenkään sallittavaa...
Otetaan nyt hiukka kärjistetty vertaus, mutta eikö sitten sun mielestä rikkaiden lapset ikinä varasta?

Mutta kun siellä perheessä ei sallita lapsille limuja ja karkkeja.
En mä lasta syyttänytkään, ymmärrän täysin että jos ei limua kotona saa ja sitä hirveesti tekee mieli ni juo sitten salaa vaikka toiselta.

Lähinnä tarkoitinkin, että ko. perheen äiti ylpeänä toitottaa että meillä ei limsoja ja karkkeja syödä...
ei juu teillä, mutta mites teltassa, voisi kysyä... :laugh:

Yhteistyössä