tuli tuossa selailtua lasitavaroiden hintoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
mulla on tuolla kaapissa muutama lautanen ja kulho ja aattelin ne viedä kirpparille..

äiti sano et on Riihimäen lasin tavaroita, mut olikin nuutajärven ja Oiva Toikan sarjaa..kivoja hintoja niistä saatu, päälle 30? toi kulho ja lautasia menny 11?

pistin nyt 20? kulholle ja 8? lautasille, saa nähdä kelpaako kenellekkään..

huvitti vaan itseäni kun meillä Vaari on ollut lasilla töissä ja meillä on kamalasti noita maljakoita ja astiastoja (mulla, äidillä, veljellä ja muilla sukulaisilla ) eikä olla sen kummemmin ajateltu et olis kalliita, kun Vaarilla ne oli ihan arkikäytössä, ni satojen eurojen arvoisia astiastoja ja satkun maljakoita kaikilla kaapeissa :o

tosin tunnearvo on sitäkin kalliimpi, ei niitä muita viitti ees myydä, noi mitkä nyt oon pistämässä kirpparille on erään muun sukulaisen jäämistöstä eikä niin arvokkaat mulle et maltan niistä luopua jos joku ne ostaa..

Meidän äiti antoi mun anopille Riihimäen isoja lasipurkkeja,kurkkupurkeiksi.
Niin jo oli tutut ja naapurit kauhistelemassa ettei niitä saa käyttöön ottaa,että arvokkaita.
Anoppi oli ihmeissään ei edes tiennyt asiasta mitään.
Mutta kurkkupurkkeina ne nyt kuitenkin ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Meidän äiti antoi mun anopille Riihimäen isoja lasipurkkeja,kurkkupurkeiksi.
Niin jo oli tutut ja naapurit kauhistelemassa ettei niitä saa käyttöön ottaa,että arvokkaita.
Anoppi oli ihmeissään ei edes tiennyt asiasta mitään.
Mutta kurkkupurkkeina ne nyt kuitenkin ovat.

Minä vainusin nämä jo vuosia sitten ja otin talteen lasinkeräyksistä. Hyviä, nättejä purkkeja.

Yhteistyössä