tuli tosta yhestä keskustelusta mieleen kyssäri teille kaikillle...

kuinka kauvan jaksaisitte katellla miestä kotona(jos siis ite olet kotiäitinä) ilman että hän olisi töissä?
olisitte kokoajan yhdessä ja sinä tekisit koti työt mies vain olisi tai tekisi silloin kun huvittaa...

mä en jaksai tällä hetkellä viikkoa kauvempaa :)
on ollut kyllä aikoja jolloin mies oli puol vuotta kotona työttömänä ja meinas kyllä seinät kaatuu välillä varsinkin kun mies on kunnon kotihiiri(he)
 
Juu
Jos mies ois työttömänä niin minä tietenkään en olisi kotiäitinä, vaan menisin töihin.

Eli enpä osaa sanoa. Ihanaa olisi kyllä saada olla perheenä kotona, oon monesti kadehtinut kotona yrittäviä....
 
No en mä usko, että mies vaan olisi, jos se olisi päivät kotona :D Se on sitten omaa tyhmyyttä, jos on miehen semmoseksi "opettanut", että sen ei tarvitse mitään tehdä. Ei mulla varmaan silleen hermo menisi. Oon meneväistä sorttia ja vaikka kotiäiti olenkin niin harvoin kotona :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsix4:
kuinka kauvan jaksaisitte katellla miestä kotona(jos siis ite olet kotiäitinä) ilman että hän olisi töissä?
olisitte kokoajan yhdessä ja sinä tekisit koti työt mies vain olisi tai tekisi silloin kun huvittaa...

mä en jaksai tällä hetkellä viikkoa kauvempaa :)
on ollut kyllä aikoja jolloin mies oli puol vuotta kotona työttömänä ja meinas kyllä seinät kaatuu välillä varsinkin kun mies on kunnon kotihiiri(he)
no ehkä päivän, tai kaks :kieh: jos näyttäis ettei tyyli muutu niin en pitempään kattelis.
 
juu
on muutenkin aina illat ja viikonloput kotona, tiivis perheyhteisö ollaan.
Oli 1kk isäkuukaudella ja 1kk auttoi mua kun toivuin sairaudesta, hienosti meni.
Me olemmekin parhaat kaverit toisillemme.
Mutta jos työttömäksi mies joutuisi niin menisin kyllä heti töihin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsix4:
kuinka kauvan jaksaisitte katellla miestä kotona(jos siis ite olet kotiäitinä) ilman että hän olisi töissä?
olisitte kokoajan yhdessä ja sinä tekisit koti työt mies vain olisi tai tekisi silloin kun huvittaa...
mä en jaksai tällä hetkellä viikkoa kauvempaa :)
on ollut kyllä aikoja jolloin mies oli puol vuotta kotona työttömänä ja meinas kyllä seinät kaatuu välillä varsinkin kun mies on kunnon kotihiiri(he)
Omaa miestäni kyllä jaksaisin vaikka kuinka kauan.

Mutta tuo tummennettu kohta ei pidäkään paikkaansa hänen kohdallaan. Jos pitäisi, jaksaisin katsella huomattavan paljon lyhempään :kieh:
Rupeis ukko tekeen hommia, joko kotona tai jossain duunissa. Mutta ei se kyllä kotona vaan lonkkaa vetäis mun tehdessä kaiken. Ehei!
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja mutsix4:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiseli81:
Viikonloppu tekee tiukkaa :D
ihana =)
joo niin meilläkin välillä
Juu ei tulis mieleenkään pitää koko kesälomaa yhtäaikaa! Jos mulla olis mies, joka ei siis oikeasti hakeutuis mihinkään töihin, niin en jaksaisi katsoa sitä enää ollenkaan. Mutta jos siis yrityksestä huolimatta työttömänä, niin pakkohan sitä olis katsoa... Tosin siinä kohtaa mä olisin mennyt töihin ja mies ollut lapsen kanssa.
 

Yhteistyössä