tuli tosta peruna vs-makaroni-alotuksesta mieleen,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
et onks kellään muulla kotona tää ruokapuoli ongelmallista? :whistle:

meillä minä ja poika ei tykätä perunasta ja mies taas ei välitä kummemmin makaronista. me tykätään pojan kanssa erilaisista pastakastikkeista ja tomaattisista/juustoisista ruuista mitä muunnellaan millon mitenkin ja mies haluais aina vaan jauhelihakastiketta,makkarakastiketta,lihasoppaa,hernekeittoo..... ja me tykättäs pojan kaa esim.kanakeitosta mis paljon kasviksia,mut mieshän ei sitä syö :/ tää on oikeesti äärimmäisen rasittavaa,ruuanlaitosta tullu jo hirveetä pakkopullaa kun aina joudutaan miettiin ja vänkään sellasia ruokia mitkä maistuu kaikille kun en nyt ketään nälkäisekskään halua jättää ja ruuanlaitosta en nauti niin paljon et tekisin kahta eri ruokaa :ashamed:
ollaan varmaan maailman ainoot ruokaongelmaiset :ashamed:

Ette ole! Meillä poika ei syö perunaa, mies ja tyttö ei tykkää keitoista eikä tyttö muusista... Ja mitähän vielä! Saa siinä sommitella! Joo sanokaa nyt että oon huono äiti kun lapsille ei ruoka kelpaa... :)

Tee isoja satseja ruokaa..

esim.

ma pastaa ja kastiketta, josta riittää teille tiistaiksikin, ja sitten tiistaina perunaa ja jotain, jota riittää sit miehelle keskiviikoksikin jolloin teet taas pastaa niin paljon et riittää torstaillekkin :D

Ei ole ongelmaa, koska mies syö työpäivinään kotona vain voileipää ja vapaapäivinään kokkaa itse mieleistään. Lapset nyt välillä ruuasta valittavat, mutta se asia ei ole kiinni siitä mitä on ruuaksi.

voi kun toikin kokkais :/
oon sanonu sadasti et musta olis ihana tehdä erilaisia ruokia yhdessä -oikeen katsoa joku pitkäkestoinen resepti ja yhdessä kokata pitkän kaavan mukaan,mut ei :ashamed:

Yhteistyössä