Tuli toisesta ketjusta mieleen; "maailman söpöin koira: Boo"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eipä oo koira mun makuuni. Rumasti trimmattu, kun pää on noin helvetin iso vrt. muuhun kroppaan. Näyttää tosi karsealta. Silmätkin rähmii pahasti, kun menee mustuneet rähmäviirut pitkin naamaa. Ei ole tuo koira terve. : /

Voi kun te ootte tylsiä ;)
Olis nyt joku ees laittan, että "voi kun söpö ja lässyn lässyn".

No meillä onkin vaan kissoja ja kaloja ja siili, joten oon kait niin epäkoiraihminen, että
toi on musta söpö...

Meillä koira puetaan sillä se ei selviä ilman lämmintä kun on kylmä. Koittakaa muistaa, että koiralla ei ole rasvakerrosta millainen on taas sorsalla. Niille tulee kylmä.

Meilläkin koira puetaan talvella koska se painaa vaan reilu 2,5kg ja on mahapuolelta melkein karvaton. :D Se kyllä itse vihaa niitä vaatteita, mutta eipä auta. Aloituksen koira on kyllä söpö, mutta eikös se ole tuossa ihan pentu vielä? Ei välttämättä jää tuollaiseksi "pallopääksi" loppuelämäkseen. :)

Meillä koira puetaan sillä se ei selviä ilman lämmintä kun on kylmä. Koittakaa muistaa, että koiralla ei ole rasvakerrosta millainen on taas sorsalla. Niille tulee kylmä.

No niin meilläkin, mutta ei meillä pidetä baseball-paitoja sisällä tai aurinkolippoja ulkona (siitä lienee puhe inhimillistämisessä). Meillä on ihan vain käytännölliset, tarkoituksenmukaiset ja lämmittävät takit ulkoiluun Koira koirana, ainakin meillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="heh";25447962]Meilläkin koira puetaan talvella koska se painaa vaan reilu 2,5kg ja on mahapuolelta melkein karvaton. :D Se kyllä itse vihaa niitä vaatteita, mutta eipä auta. Aloituksen koira on kyllä söpö, mutta eikös se ole tuossa ihan pentu vielä? Ei välttämättä jää tuollaiseksi "pallopääksi" loppuelämäkseen. :)[/QUOTE]

Viisi vuotta oli bion mukaan. Ja horoskoopiltaan kalat...

Ei mikään hirveen söpö koira mun mielestä -> söpömpiäkin nähty :) mutta jokaisella on oma maku.. Ite en kyllä laittais koiralle hametta tai aurinkolaseja.. nykyään koirien kynsiäkin lakataan, mun mielestä ihan älytöntä :P

Yhteistyössä