Tuli tässä mieleeni, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
ensviikon lauantaina esikonen täyttää 15v, että kun mentiin häntä synnyttämään silloin yöllä... Mulla oli kamalaa pahoinvointia tullut autossa, ja kun päästiin synnärille ja siihen aulaan, niin mie samantien syöksyin vessaan oksentamaan.
Mulla oli äitini mukana tukihenkilönä, ja mie muistan (kuulin) kun se kätilö tuli sit siihen vastaanottamaan, niin kyseli mun äidiltäni, että "Oletkohan sie tullut väärästä ovesta" ja selitti, että päivystyspoli on viereisen oven takana...
Siis kun mun äitini oli tuolloin, ja on yhä hoikka kun mikä: 163cm ja 48kg.
että on se voinut olla vähän hassu näky yksinään synnärin sisäänmenoaulassa, kun mie siellä vessassa vaan vatsoineni halailin pönttöä :D

No vähä vastaavaa kun mua oli kerran käyttämässä äitipolilla mun kummit. Kummitätini oli sillon jotain 59v ja kummisetä sit 18v vanhempi eli 77v ja ne ootteli mua siellä odotustilassa. Ei niiltä kai kukaan mitään ollu kysyny, mut monikohan oli ihmetelly että mitä sen ikäset siellä istuu...

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No vähä vastaavaa kun mua oli kerran käyttämässä äitipolilla mun kummit. Kummitätini oli sillon jotain 59v ja kummisetä sit 18v vanhempi eli 77v ja ne ootteli mua siellä odotustilassa. Ei niiltä kai kukaan mitään ollu kysyny, mut monikohan oli ihmetelly että mitä sen ikäset siellä istuu...

:D
Miun äitini olisi kyllä ikänsä puolesta voinutkin siellä silloin olla, oli silloin 38v.

Ja mulla meinas huvittaa ku toisen synnytykseen lähdin äitini luota, hän jäi esikoisen kanssa sinne ja hänen miesystävänsä vei minut. Ikää tällä miehellä 59v ja minä 21v. Jäi siihen aulaan ja siinä vastaanottohuoneessa kysy, että "oliko hän lapsen isä" :o :D

Joo ei ihan. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Ja mulla meinas huvittaa ku toisen synnytykseen lähdin äitini luota, hän jäi esikoisen kanssa sinne ja hänen miesystävänsä vei minut. Ikää tällä miehellä 59v ja minä 21v. Jäi siihen aulaan ja siinä vastaanottohuoneessa kysy, että "oliko hän lapsen isä" :o :D

Joo ei ihan. :xmas:

mun äidin oli vieny synnärille mun tuleva kummisetä, siis toinen ku tuo em. Se olis kyllä sopinu ikänsäki puolesta isäks. Oli ne vissiin jotain siitä sanonu siellä, en muista enää mitä.

Yhteistyössä