No se on kiva että sulla ei ole koskaan käynyt paska mäihä tuon asian suhteen, se on jotain mitä ei toivo toiselle koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:yksin minä ainakin asemilla olin. Vain rautatieasemalla ja metropartio (eli junassa kiertävät vartijat) ovat pareittain. Mutta tehän sen paremmin taas tiedätte!Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ja noi metroissa ja asemilla kiertävät vartijat ovat aina kaksin,yleensä naisella on mies parina..mitä tässä nyt on tullut nähtyä vuosien varrella.Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Olit silloin univormussa ja silloin myös varautunut siihen että joku voi päälle käydä. Mutta joskus sitä vaan on ihan tavallisena tallaajana totaalisen väärässä paikassa väärään aikaan. Tai no, ehkä mun takaraivo jotenkin lähetteli munkin päälle käyneelle naiselle jotain hävyttömiä viestejä, tiedä häntä.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eipä ole hyökännyt, vaikka melkoisia sekopäitä metrovartijana kohtasin, ihan huumehörhöistä, aseellisiin jengeihin.Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Sun kimppuun ei taida olla koskaan hyökännyt totaalinen sekopää? Vaikka karkuun juokset niin kaveri tulee vaan perässä ja käy päälle uudestaan kunnes joko joku saa vietyä pois tai saat ladattua sen verran jytysti naamariin että ainakin hetken lukee lukua.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Jos oli niin kännissä, niin tuskin tarvitsee paljon tehdä, että pääsee karkuun ja poistumaan ravintolasta.
Mä sain jonkun ventovieraan joskus niskaani, eukko luulia mua joksikin toiseksi ja tuli päälle kuin katujyrä. Puoli korttelia pakitin ennen kuin löin ja senkin jälkeen 2 iso miestä sai istua naisen päällä ennen kuin rauhoittui. Ja oli aika super vaikeana kun tajusi että olin väärä henkilö...