meijän hää biisi tuli telkkarista :heart: dont you ever leave me ja hanoi rocks :heart: :heart: :heart:
kuluuhan se aika näinkin ku oottelen palautuksia
kuluuhan se aika näinkin ku oottelen palautuksia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:joo valveilla kumpikin..mies oli iltavuorossa ja menee huomennakin iltaan..oli kiva fiilistellä ja muistella hääpäivää :heart: vautsi teilläkin tulee olemaan hyvä biisi =)
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:meillä mummo tykkästosin se on hieman erikoinen tapaus tosi räväkkä persoona.ja tuo biisi soi kun me tavattiin ni sillä oli tunnetta :heart:
musta hääpuku ois varmasti hieno mut mä en uskaltanut :'(
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:meillä mummo tykkästosin se on hieman erikoinen tapaus tosi räväkkä persoona.ja tuo biisi soi kun me tavattiin ni sillä oli tunnetta :heart:
No mä haluisin kyllä ton ihan sikana..
Voisin laittaa yynä jos kiinnostaa![]()
Mut sitten pelkään et jänistän viime hetkellä ja heilun siellä nätin valkoisissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:meillä mummo tykkästosin se on hieman erikoinen tapaus tosi räväkkä persoona.ja tuo biisi soi kun me tavattiin ni sillä oli tunnetta :heart:
No mä haluisin kyllä ton ihan sikana..
Voisin laittaa yynä jos kiinnostaa![]()
Mut sitten pelkään et jänistän viime hetkellä ja heilun siellä nätin valkoisissa![]()
laita vaan yynä =) kyllä sä uskallat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:mä laittaisin..siis niiiin ihana :heart: :heart:
miks mä en tollasta löytänyt :'(
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:mä laittaisin..siis niiiin ihana :heart: :heart:
Oon kyllä ihan viittä vailla et en tilaa sitä..
Mut pitäs pari kiloa laihduttaa vielä et sais tilattua oikean koon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:mä laittaisin..siis niiiin ihana :heart: :heart:
Oon kyllä ihan viittä vailla et en tilaa sitä..
Mut pitäs pari kiloa laihduttaa vielä et sais tilattua oikean koon![]()
mä olen tilaamisen kannalla =)