Tuli sitten taas käytyä Vapaa Valinnassa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Rahaa meni satanen!!! Ostin tosin miehelle partateriä (joilla hintaa 15e!!!) ja itelle noita Venus-teriä, joilla kans ihan kiitettävästi hintaa...

Mutta oli tullut ihania t-paitoja pojille ja tytöille, joten mukaan tarttui muksuille muutamat... Ja isännällekin yks.

Itelle en tosin taaskaan löytänyt mitään :/

Eikös se mee yleensäkin niin et muille perheenjäsenille kyllä löytyy mut ei itelle. Mulla käy ainakin aina niin et ku päätän et nyt voisin kattoo itelleni jonkun kivan paidan tms niin kotiin tultuani huomaan etten ees käyny kaupassa missä piti vaan oon kiertäny kaikki lastenvaateosastot ja löytäny pojalle uusia vaatteita...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
noin mulleki käy aina! ku meen shoppaileen nii koko perheelle ja tiin löytyy vaikka mitä,mutta mitäs itselleni ostin??? pienen fantan janojuomaksi.... :wave:

Se on kyllä ihmeellistä miten koskaan ei itelleen tuu ostettua mitään, aina just esim. lapsille...

Ehkä sit, kun lapset ei enään asu kotona :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja miia78:
noin mulleki käy aina! ku meen shoppaileen nii koko perheelle ja tiin löytyy vaikka mitä,mutta mitäs itselleni ostin??? pienen fantan janojuomaksi.... :wave:

Se on kyllä ihmeellistä miten koskaan ei itelleen tuu ostettua mitään, aina just esim. lapsille...

no sitten aletaan ettiin sisustusjuttuja ja muutetaan lastenhuoneet joksiki muuksi ja miehet tarttee aina jotain ku eivät ite osaa ostaa.... joskus lähin ihan sitä varten kaupunkiin että ostan itelleni jotain,mutta ei.. kaikki muut sai paitsi minä.... mitenköhän sitä oppisi olemaan itsekeskeisempi?!?!

[

No, sit sitä ostelee lapsenlapselle kaikkia ihania nallukoita tai muuta mukavaa... heh! Ja itseasias meiän äiti on sanonu just tota samaa et jotenkin sitä aina tuli ostettua ensin lapselle ja sit ei ollutkaan enää varaa ostaa itelle tai aatteli et kyllähän näillä vielä pärjää et ostaa myöhemmin ja sit pitikin taas ostaa uudet talvikengät mulle tms. Ja sit ku mä muutin pois kotoa niin siinä vaiheessa rupes reissaa ja pistää vaatekaapin uusiks ym. Ja nyt kun on yks ainut lapsenlapsi niin haluu sit ostaa pojalle jotain.

meillä äiti ainakin vieläkin ostelee mulle ja veljelle aina jotain sillon harvoin kun käy missään, kaiken lisäks ostelee mun ukol ja veljen tyttöystävällekin kaikkee aina ja isälleni...ja tietty lapsenlapselleen (eli mun tytölle)...
se aina muistaa kaikkia muita paitsi itseään :(
mä oon sit puolestani koittanu muistaa sitä mahdollisimman usein =)
on ne äidit vaan niiiiin ihania