tuli sitten hyvitys arlalta

tättis
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Pitäisköhän laittaa Arlalle palautetta kun ostin fetajuusto kuutoita ja siinä paketissa oli vaan pari senttiä pohjalla. Normaalisti on paljon enemmän. Mutta mistä sinne palautetta laitetaan?

no pitäis!!! sehän on normaalisti ihan täynnä se paketti!

ja niille ihmettelijöille että miksi valitetaan jos ostetaan täydellä hinnalla ja saadaan paskaa: no sen takia valitetaan että ei kait kukaan halua tyhjään rahaansa pistää!!! voi vittendaakeli sentään ku joillain ei oo älliä!!!
No tottakai saa valittaa, mutta miksi pitää vaatia / odottaa enemmän, kun tuote on edes maksanut?
Mun mielestä riittää että saa uuden tuotteen, pahoittelut, ja posti / puhelukulut korvatuksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Pitäisköhän laittaa Arlalle palautetta kun ostin fetajuusto kuutoita ja siinä paketissa oli vaan pari senttiä pohjalla. Normaalisti on paljon enemmän. Mutta mistä sinne palautetta laitetaan?

no pitäis!!! sehän on normaalisti ihan täynnä se paketti!

ja niille ihmettelijöille että miksi valitetaan jos ostetaan täydellä hinnalla ja saadaan paskaa: no sen takia valitetaan että ei kait kukaan halua tyhjään rahaansa pistää!!! voi vittendaakeli sentään ku joillain ei oo älliä!!!


Eihän tässä ihmetelty että miksi valitetaan.Saa valittaa ja kuuluukin jos tuotteessa vikaa jne.
Vaan hyvityksen suuruutta ihmetellään.Miksei mikään tyydytä vaan pitäisi halvatusti aina saada.

 
niinu
oonkohan mä outo kun mä en jaksa valitella

sisi pussissa oli jotain karva sipsejä pohjalla heitin roskiin

sukulakulaatikossa 50kpl oli 3 pelkkää tyhjää käärettä eli oli kiinni mutta sisältö tyhjä heitin roskiin
 
no ei kai se hyvitys tarvitsekaan iso olla, kunhan on huomioitu.
olen kerran saanut hyvityksenä iuuden juuston kaupasta kun vasta kotoan seuraavana päviänä avatessa huomasin etä juuso oli homeessa. ja se juusto joka tilalle otetiinoli kalliimpi, mutta ei tarvinnut lisää maksaa, vikahan ei ol meiddän jos kauppa myy homeista juustoa a8päiväykset ei vielä vanhentuneet.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
no ei kai se hyvitys tarvitsekaan iso olla, kunhan on huomioitu.
olen kerran saanut hyvityksenä iuuden juuston kaupasta kun vasta kotoan seuraavana päviänä avatessa huomasin etä juuso oli homeessa. ja se juusto joka tilalle otetiinoli kalliimpi, mutta ei tarvinnut lisää maksaa, vikahan ei ol meiddän jos kauppa myy homeista juustoa a8päiväykset ei vielä vanhentuneet.)
siis siihen juustoon on päässyt pakkausvaiheessa ilmaa,joten home johtuu siitä..eihän se kauppa sitä ole voinut tietää,että juusto on homeessa!Mulle ei oo kyl ikinä sattunu viallisia tuotteita,mutta kalliimmista tuotteista ehkä tekisin valituksen..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lilo:
Juu ja meiän äite sai hk.lta 20 ? lahjakortin hk.n tuotteisiin mistä vaan kaupasta kun oli luunsiru lihapullassa
Höh, mä sain hk:lta 6 ?:n lahjakortin kun oli broilerin fileet pakattu huonosti ja olivat pilaantuneet[/quote]

Ja mä sain 10e lahjakortin, kun filesuikaleiden joukossa oli pätkä luuta.

 
mua sit ärsyttää tollanen ruikuttaminen. kieli pitkällä odotetaan ties mitä lahjuksia. olisit tyytyväinen, kun sait rahasi takaisin ja vielä ylimääräistäkin!

palautteen antamisen tarkoituksena on minun käsittääkseni esim. tuotteen kehittäminen jne, ei palkinnon saaminen!
 
ostettiin duplo xlpaketti jossa 215 palaa niin siitä puuttui silmätarrat. valitin ja pyysin hyvitystä ni sanoi ettei ole tapana antaa, sit kysyin onko tapana myydä viallisia tuotteita ilman korvausta ni saatiin yks pieni duplo-ukko tarrojen lisäksi hyvityksenä.

yks nivea beaute ripsiväri oli huono vedenkestävä ja valui jo kyynelistä, ni sain minihuulipunan ja uuden toisen ripsarin tilalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
mua sit ärsyttää tollanen ruikuttaminen. kieli pitkällä odotetaan ties mitä lahjuksia. olisit tyytyväinen, kun sait rahasi takaisin ja vielä ylimääräistäkin!

palautteen antamisen tarkoituksena on minun käsittääkseni esim. tuotteen kehittäminen jne, ei palkinnon saaminen!
tätähän minäki yritin sanoo :whistle: kuitenki sai rahat takaisin viallisesta tuotteesta ja vielä ylimäärästä rahaakin,mutta mikään ei riitä vaan halutaan enemmän ja enemmän kun on kerta valittamista tuotteesta löytäny :saint:
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Ihan hyvin sait hyvityksen, oo tyytyväinen. =)
Mä en saannut kaupasta aikoinani mitään hyvitystä kun olin huolimattomuuttani ostanut kokonaisen tutteli päkin joka oli lähes 2KUUKAUTTA vanhaa.. :headwall:
Nykyään kyllä katson parasta ennen - päivämäärään tarkkaan kaupassa.
Kummajuttu kun pitäis olla kuluttajasuojalaki mukana jo tollasissa.. siis meinaan että elintarvikekaupoilla ei ole oikeutta myydä vanhentuneita tuotteita. Esim. kun itselleni sattui tapaus että ostin epähuomiossa vuorokauden "parasta ennen"-päiväyksen jälkeen jugurttia ja ehdin sen avata ja syödä melkeen kokonaan ennenkuin hoksasin kannen päiväyksen ja kiikutin sen sitten kuitin kera takaisin kauppaan ja sain tilalle tuoreen jugurtin.. vaikkakin ihan turha juttu koska ei se pilaantunutta ollut ja maku oli mitä mainioin.. muttakun tuo siwa on yllättävän lähellä ja vitsitti muutenkin kaikki kyseisellä hetkellä niin pitihän se käydä valittamassa :)
 
mie en oo ikinä tajunnu et kaikesta voi valittaa :eek: otan kyllä ruoat sun muut pikkuostokset ihan henk.koht. tappiona jos nyt yksi tyhjä käärepaperi löytyy. pitäs olla varmaan vähän tiukempi :D

mut siis ihan hyvin sait musta hyvityksiä, välillä menee ihan yli nuo palkinnot kun ihmiset alkaa ruikuttaa ihan turhasta ja on sitten pettyneitä kun ei saanutkaan ruokakoria hyvitykseksi.
 
hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Miksi pitäisi hyvittää enemmän mitä tuote on maksanut?
Jos tuote on viallinen, on se tosiaan korvattava mm. vastaavalla tuotteella. Mutta kyllä hyvittäessä tulee huomioida myös asiakkaan näkemä vaiva. Siis ostat kaupasta esim. juuston joka on pilalla, niin silloinhan joudut menemään uudelleen kauppaan ostamaan ei pilaantuneen juuston. Ja kaikilla ei ole lähikauppaa kulman takana.

Meillä yksi kesä kävi lapin reissulla niin, että kaupassa tehtiin kahden perheet iiiisot ruokaostokset aika kiireellä ja tuotteiden päiväykset jäi katsomatta. Mökillä sitten huomasimme, että monissa kana- ja liharuoissa oli päiväykset menneet jo hyvän aikaa sitten. Silloin kauppias hyvitti nämä tuotteet sekä korvasi meille myös matkakuluja, koska mökiltä kauppaan oli yli 40km. Täytyy sanoa että silti jäi skeidan maku suuhun, koska kertaakaan eivät pahoitelleet, että heillä tiskissä vanhaa tavaraa myynnissä.
 

Yhteistyössä