tuli sitten hyvitys arlalta

kun ostin sen 1100g kermajuuston ja se oli kaikkea muuta kuin kermajuusto, mm. pehmeämpää kuin pehmein edam, mautonta ja miltei valkoista...

no laitoin palautetta ja tänään tuli sitten hyvityskortti= 8e :eek: :eek: siis se juusto itsessään maksoi jo 5 e, eli 3 e sain hyvitystä...ei ole näköjään arla oikein tutustunut asiakaspalveluun....

jos jokin muu tuote ollut ns.viallinen/pilalla, niin on tullut ihan kunnon hyvityksiä...

Esim me saatiin felixiltä, kun oli ketsuppi ihan kaljan hajusta, öklöö, niin 2 abba tonnikalaa, ketsuppi pullo, majoneesia, laskin niitten arvon niin noin 10 ?, olin tyytyväinen, koska enhän maksanut siitä ketsupistakaan kun 2,60 ?

Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
Esim me saatiin felixiltä, kun oli ketsuppi ihan kaljan hajusta, öklöö, niin 2 abba tonnikalaa, ketsuppi pullo, majoneesia, laskin niitten arvon niin noin 10 ?, olin tyytyväinen, koska enhän maksanut siitä ketsupistakaan kun 2,60 ?
Samoin kun olen ostanut floran vispikermaa, niin joskus on et se ei vaahtoudu ollenkaan, niin saanut tuotepakkauksen jonka arvo on n.15 e...samoin kun ostin snellmannin pihvipaketin ja siinä luki et on 5 pihviä, ei ollukkaan kuin 4, niin sain silloinkin jonkun 15e hyvityskortin...

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Samoin kun olen ostanut floran vispikermaa, niin joskus on et se ei vaahtoudu ollenkaan, niin saanut tuotepakkauksen jonka arvo on n.15 e...samoin kun ostin snellmannin pihvipaketin ja siinä luki et on 5 pihviä, ei ollukkaan kuin 4, niin sain silloinkin jonkun 15e hyvityskortin...
Juu ja meiän äite sai hk.lta 20 ? lahjakortin hk.n tuotteisiin mistä vaan kaupasta kun oli luunsiru lihapullassa

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Juu ja meiän äite sai hk.lta 20 ? lahjakortin hk.n tuotteisiin mistä vaan kaupasta kun oli luunsiru lihapullassa
Huomaa kyllä kuka haluaa asiakkaansa pitää ja kenellä niitä on "liikaa"...

vaippapaketti
Me ostettiin pirkan vaippapaketti(n.5 euroa),jossa oli virheellisiä vaippoja,puuttui tarroja ja oli repaleisia.Soitettiin siihen numeroon joka vaippapaketin kyljessä.pahoittelivat ja lähettivät postissa 10 euron hyvityssetelin kauppaan.Olen tyytyväinen!

Mä sain Arlalta homepilkkusesta juustosta hyvityksenä 10? ostosetelin Arlan tuotteille.

Ja Valiolta olen saanut ostosetelin 3:n 1½l:n jätskipakettiin,ja 2 boksiin puikkojädejä.Oli litran jäde ihan "ontto" sisältä.

Me saatiin 10 euron lahjakortti snellmanilta kun voileipämeetwursti oli kuivunut jo kun sen avasi.Kun taas Atrialta saatiin vain 5 euron lahjakortti kun ne "juustokäärylät" oli täynnä kaikkea muuta kuin lihaa.Kerran ingmannin top-jogurtissa se vaahto oli ihan litkua niin alkoivat inttämään että ei oo muita tapauksia ollut :whistle: Että noi ei sitten,mulla vaan sattui nyt olemaan,kerta se on ensimmäinenkin.

Meillä oli kerran pata-ainespussissa (maksoi vajaa 2e) rautalanganpätkä ja saatiin 10e lahjakortti ja kerran 0,49 maksaneesta valmishampurilaisesta puuttui pihvi kokonaan niin tuli 5e lahjakortti. Eikös valituksen/korvauksen tarkoitus ole saada juuri omat rahansa pois eikä netota valituksilla.

Minulla aikoinaan vaippoja ostaessa sattui Liberon suuressa paketissa kaikki vaipat viallisia. Sisäpinnassa oli koko pinnan mittainen viilto, josta sisus pursui ulos vaipan kastuessa. Otin yhteyttä sinne kuluttajapalveluun ja pyysivät laittamaan pari vaippaa näytteeksi (ns.molemmista kerroksista), ja sen pakkauspussin. Niin tein ja aikoinaan sieltä sitten tuli ns. puolikas vaippapaketti.

lilo
Juu ja meiän äite sai hk.lta 20 ? lahjakortin hk.n tuotteisiin mistä vaan kaupasta kun oli luunsiru lihapullassa[/quote]

Höh, mä sain hk:lta 6 ?:n lahjakortin kun oli broilerin fileet pakattu huonosti ja olivat pilaantuneet

Ihan hyvin sait hyvityksen, oo tyytyväinen. =)
Mä en saannut kaupasta aikoinani mitään hyvitystä kun olin huolimattomuuttani ostanut kokonaisen tutteli päkin joka oli lähes 2KUUKAUTTA vanhaa.. :headwall:
Nykyään kyllä katson parasta ennen - päivämäärään tarkkaan kaupassa.

näin minulla
Kotijäätelöltä minä sain kadesta viallisesta jäätelöstä 2e lahjakortin mikä sinänsä on tyhmää kun ei sillä mitään autolta saa. Saarioisilta sain viallisesta laatikkoruuasta 5e lahjakortin millä saa ostaa saarioisten tuotteita mikä oli minusta ihan asiallinen.

olen valittanut liberolle kun vaipoissa oli liimaa siinä puolessa joka laitetaan pyllyy vasten,hyvitystä...puolikas vaippa paketti

sitten ingmannilta sain aikoinaa 35mk hyvitystä kun jäätelöpuikko paketissa oli yksi tyhjä kääre

pamperssilta sain 110mk viallisesta vaipasta

vuokkoselta sain paketin siteitä,pikkuhousun suojia ja pari hygieenia pyyhkeitä,kun siteissä ei ollut tarrapintaa ollenkaan

ja ties mistä olenkaan valittanut niin kaikkeen mitä hyvityksenä olen saannut olen ollut tyytyväinen

just joo
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Pitäisköhän laittaa Arlalle palautetta kun ostin fetajuusto kuutoita ja siinä paketissa oli vaan pari senttiä pohjalla. Normaalisti on paljon enemmän. Mutta mistä sinne palautetta laitetaan?

no pitäis!!! sehän on normaalisti ihan täynnä se paketti!

ja niille ihmettelijöille että miksi valitetaan jos ostetaan täydellä hinnalla ja saadaan paskaa: no sen takia valitetaan että ei kait kukaan halua tyhjään rahaansa pistää!!! voi vittendaakeli sentään ku joillain ei oo älliä!!!

Yhteistyössä