Tuli postissa Benjamin Buttonin uskomaton elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla ainaki on odotukset korkeella siitä elokuvasta, siks mä en oo uskaltanu kattoo :D

mulle tuli dream theaterin uusin levy postissa. kuuntelin yhen biisin viis kertaa ja tulin siihen tulokseen että olkoon ne muut biisit sitte miten huonoja tahansa, se ois silti sen yhen biisin takia paras levy mitä ne on tähän asti tehny :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
Alkuperäinen kirjoittaja ko:
Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.

Niinpä, ehkä se sitten tekee siitä osittain "tylsän" mutta mie ainakin tykkäsin että ei ollut mikään äksönpätkä.

Mä tykkään myös sellaisista, rauhallisista. Luulen että on aika mieleen jäävä leffa kuten esim Magnolia.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.

Niinpä, ehkä se sitten tekee siitä osittain "tylsän" mutta mie ainakin tykkäsin että ei ollut mikään äksönpätkä.

Mä tykkään myös sellaisista, rauhallisista. Luulen että on aika mieleen jäävä leffa

Oli joo todella vaikuttava. Ja kaunis. Kyynelehdin paljon vaik oon kyyninen ämmä :D

Minäkin pidän rauhallisista, mutta joissain kohdin tuo tuntui venytetyltä. Sitten minua jäi vaivaamaan miten sen kirjan lukijan ja muiden sairaalassaolijoiden kävi kun Katriina iski...ihan typerää, virtuaalielämäähän tuo oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Runko:
Mun mielestä ei ollut hyvä leffa. Pituudella tai rauhallisuudella ei ollut mitään tekemistä asian kanssa, vaan sillä että se oli ihan helvetin masentava leffa ihan koko ajan.

Ei siinä musta mitään masentavaa ollu, liikuttavia kohtia kylläkin monia.

Mä tykkään myös sellaisista, rauhallisista. Luulen että on aika mieleen jäävä leffa kuten esim Magnolia.

Oletko todella katsonut Magnolian kokonaan? Minä katsoin puolisen tuntia ja sitten annoin periksi, ei ollut mun juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Oletko todella katsonut Magnolian kokonaan? Minä katsoin puolisen tuntia ja sitten annoin periksi, ei ollut mun juttu.

Jep, monta kertaa. Olihan se pitkä mutta katsomisen arvoinen, siinä oli "sanomaa". Ekalla kerralla ei iskenyt, mutta kun katsoi vielä pari kertaa päälle niin kyllä iski.

Yhteistyössä