Tuli niin pahamieli eilen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oltiin viettämässsä aattoiltaa vanhempieni luona. Kerroimme illan päätteeksi että on vielä se yksi lahja... että odotamme lasta. Äitini tokaisi suoralta kädeltä. että SEKIN VIELÄ!:( Tiesin että ei hihku onnesta, ei ole aiemmistakaan raskauksista( 2kpl.) toivottanut edes onnea! Mulle ja miehelle tuli niin pahamieli, itkukin minulta pääsi siinä lähtiessä. En ymmärrä, miksi oma äiti on tuollainen? Ollaan ihan "normi" perhe. Hoidetaan asiamme ja molemmat käyvät töissä yms. Vanhempieni mielestä ei minun varmaan olisi koskaan pitänyt lapsia tehdä. Ja sekin että äitini työskentelee lapsien kanssa, en vain ymmärrä:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vasta alussa. n. vko. 6+? Kyllä minäkin mietin aluksi viitsitäänkö edes kertoa....

Mä en ole kertonut kuin kahdelle sukulaiselle mun odotuksesta, koska km:ja takana niin monta, ettei vaan jaksa enää hirveesti hehkuttaa :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vasta alussa. n. vko. 6+? Kyllä minäkin mietin aluksi viitsitäänkö edes kertoa....

Mä en ole kertonut kuin kahdelle sukulaiselle mun odotuksesta, koska km:ja takana niin monta, ettei vaan jaksa enää hirveesti hehkuttaa :ashamed: .

Olen pahoillani! En minäkään kertoisi, jos olisin aiemmin saanut km.

Oman äitini suhtautuminen raskauksiini on ollut juuri samanlainen. Esikoinen on sentään saanut armon hänen silmissään ja nykyään oikea mummun kullanmuru. Nuorempaa lastamme hän ei sen sijaan ole oikein vieläkään hyväksynyt, vaikka hän on jo 1,5v. Ehkä aika tekee tehtävänsä. Jo etukäteen hirvittää kertoa kolmannesta lapsesta sitten kun/jos se joskus lähitulevaisuudessa on ajankohtaista. Eli ymmärrän täysin, miten paha mieli sinulla on. Yritetään vaan ajatella, että se ongelma on meidän äideillämme, eikä sen tarvitse häiritä meidän elämäämme (joo, helppo sanoa, mutta todellisuudessa...)

Iso halaus sinulle ja PALJON ONNEA pikkuisesta!!!

Onnea :flower:

Ei kai siinä auta muu kuin että tavallaan suljet äitisi ulkopuoliseksi tässä asiassa. Älä pahoita omaa mieltäsi hänen takiaan. Tai sitten puhut suusi puhtaaksi, kysyt suoraan että mikä on ongelma.

Onnea odotukseen!!
Kurjaa, kun äitisi noin suhtautuu, mutta koita nauttia raskaudestasi!

Aikanaan, kun me jouduttiin turvautuun vähän lääkärin apuun, jotta lapsi saataisiin, niin äitini tuumas: Eikö noi veljien lapset sulle riitä? (9kpl) Mä itkukurkussa sanoin, ettei ne ole omia...
Kun sitten vihdoin plussa saatiin, niin yllättäen äitini oli koko odotusajan mukana täysillä.