Tuli mieleen turhis Karpelasta, kun se on ottanut malamuutin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillä naisella on koirapiireissä tosi surkea maine. Dogit sai ilmeisesti lähteä lasten tieltä ja muutenkin se kuulemma pistää elukoita kylmäksi heppoisin perustein ja eikun uutta pentua ostamaan. Näin siis olen kuullut, en tiedä onko totta vai ei. Taitaa koirien ulkonäkö olla turhan suuri vaikutin hänellä koiraa hankkiessa...

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Sillä naisella on koirapiireissä tosi surkea maine. Dogit sai ilmeisesti lähteä lasten tieltä ja muutenkin se kuulemma pistää elukoita kylmäksi heppoisin perustein ja eikun uutta pentua ostamaan. Näin siis olen kuullut, en tiedä onko totta vai ei. Taitaa koirien ulkonäkö olla turhan suuri vaikutin hänellä koiraa hankkiessa...

Doggit lopetettiin siinä kohdassa, kun perheeseen syntyi pienet lapset. Koirat eivät koskaan olleet oppineet sisäsiisteiksi, eikä sisälle asioivia koiria haluttu pitää samassa perheessä pienten lasten kanssa. Tämän on Karpela ihan itse lehdessä todennut monta vuotta sitten, joten tietoon voinee luottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:

Doggit lopetettiin siinä kohdassa, kun perheeseen syntyi pienet lapset. Koirat eivät koskaan olleet oppineet sisäsiisteiksi, eikä sisälle asioivia koiria haluttu pitää samassa perheessä pienten lasten kanssa. Tämän on Karpela ihan itse lehdessä todennut monta vuotta sitten, joten tietoon voinee luottaa.

Sisälle asioivat doggit!!! Nehän sontii yhteensä ämpärillisen päivässä. Millainen tyyppi ei osaa opettaa sisäsiisteyttä koirilleen? Oliko ne koirat pilattu muullakin tapaa vai miksei niille etsitty uutta kotia, ihmettelen mä...

Mie tiedän mist Karpela koiransa otti... On meitin muutin pikkuserkku :)
Kuulin et oli kovat keskustelut käyty kasvattajan ja karpelan välillä, ja aikas kovat ehdotikin hän sai et koira hänelle myytiin.

Yhteistyössä