Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sillä naisella on koirapiireissä tosi surkea maine. Dogit sai ilmeisesti lähteä lasten tieltä ja muutenkin se kuulemma pistää elukoita kylmäksi heppoisin perustein ja eikun uutta pentua ostamaan. Näin siis olen kuullut, en tiedä onko totta vai ei. Taitaa koirien ulkonäkö olla turhan suuri vaikutin hänellä koiraa hankkiessa...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sillä naisella on koirapiireissä tosi surkea maine. Dogit sai ilmeisesti lähteä lasten tieltä ja muutenkin se kuulemma pistää elukoita kylmäksi heppoisin perustein ja eikun uutta pentua ostamaan. Näin siis olen kuullut, en tiedä onko totta vai ei. Taitaa koirien ulkonäkö olla turhan suuri vaikutin hänellä koiraa hankkiessa...
Doggit lopetettiin siinä kohdassa, kun perheeseen syntyi pienet lapset. Koirat eivät koskaan olleet oppineet sisäsiisteiksi, eikä sisälle asioivia koiria haluttu pitää samassa perheessä pienten lasten kanssa. Tämän on Karpela ihan itse lehdessä todennut monta vuotta sitten, joten tietoon voinee luottaa.