Tuli mieleen tuosta yliluonnollisesta ketjusta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siinä kerrottiin paljon pahoista kokemuksista. Onko kellään sen toisen puolen kokemuksia, siis Pyhästä hengestä lähtöisiä? Alkoi jotenkin pelottaa tuo ketju...Itse olen kokenut valtavaa rauhan tunnetta.
 
Kuollut koirani pelasti mun hengen...
Siis koira oli kuollut noin 5v aikasemmin ja kerran näin kuinka se juoksi autoni eteen ja tietty jarrut pohjaan ja samantien tukkirekka pyyhkäs ohi..
Mutta millään pyhällä hengellä ei ollu asiaan osuutta.
 
muualta kuultua
tuttavani oli joskus ajanut autolla ja nähtävästi nukahtanut rattiin, kun yhtäkkiä näki edesmenneen isänsä auton edessä yrittämässä pysäyttää autoa. tuttavani oli lyönyt jarrut pohjaan ja huomannut että auto oli meinannut suistua tieltä.
 
Vuosia sitten oli kokemus jonkun pahan lähestymisestä(makasin sängyllä silloin) ja se on pitkä juttu, täälläkin ruodittu monta kertaa. Pelkäsin hirveesti ja olin kauhusta jäykkänä, en uskaltanut hivahtaakkaan(esim herättää vieressä nukkuvaa miestä ) , joten aloin rukoileen Isä meidän...hetken rukoilin ja paha henki lähti pois :eek: puuh. Paljon oon kuullu vastaavia. Oli karmee kokemus ja sen jälkeen olen jatkanut rukoilua ja sydämeni pitämisen sillä puolella jottei tulis samaa enää koskaan eteen.
 

Yhteistyössä