Tuli mieleen tuosta mitä päälle baariin...

keskustelusta että mikä siinä on että kun laitan tukan kahdelle saparolle
niin vientiä olisi.... jopa ruokakaupassa!
oikeesti miehet katsoo enemmän perään kun on saparot :eek:
en ymmärrä!
ja kun värjään tukkani blondiksi... se on parampi kuin brunetti.... miksi?
 
Huumekoira
Niillä on joku mielikuva, jota ne kelaa, olettaisin. Voi myös olla, että sulla itselläsi on erilainen fiilis saparot päässä tai vaaleassa tukassa ja se sitten heijastuu ulospäin.
 
blondataan siis
saparot - ei tietoo
vaaleus - toimii 100% aina ja aina vaan blondeilla tuppaa oleen hauskempaa.
Pitää tilata se kampaaja-aika. jess,tästä se kevätriemu lähtee...
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ne kattoo, että mikä ihmeen urpo nainen viipottaa menemään saparot päässä!! :LOL:
Sama tuli mullakin mieleen! :D
En usko. Joillekin naisille ne sopii. Miehet saattaa ajatella, että tuo on varmaan hauska ja leikkisä nainen, kun uskaltaa pitää saparoita.
 
niin no, saparot on kätevä heittää kun on kiire kauppaan ja huomaa että on tukka likainen.
Baarissa en ole ollut saparoilla muuta kuin mun polttareissa (huh huh) ja joskus kesä terassilla.
Mutta oikeesti, miehet katsoo enemmän saparopäisen blondin perään kuin bruneten, mä olen sen kokenut ja siksi ihmettelen sitä älytöntä blondi vitsien määrää mitä miehetkin suoltaa....
miksi mollata jos se on kuitenkin jotenkin hot?
 
blondi minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
niin no, saparot on kätevä heittää kun on kiire kauppaan ja huomaa että on tukka likainen.
Baarissa en ole ollut saparoilla muuta kuin mun polttareissa (huh huh) ja joskus kesä terassilla.
Mutta oikeesti, miehet katsoo enemmän saparopäisen blondin perään kuin bruneten, mä olen sen kokenut ja siksi ihmettelen sitä älytöntä blondi vitsien määrää mitä miehetkin suoltaa....
miksi mollata jos se on kuitenkin jotenkin hot?
No ehkä niihin saparoihin ja blondiin päähän yhdistyy sitten tietty "helppous"... Ja se jos mikä miehiä kiinnostaa ;)
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ne kattoo, että mikä ihmeen urpo nainen viipottaa menemään saparot päässä!! :LOL:
Sama tuli mullakin mieleen! :D
En usko. Joillekin naisille ne sopii. Miehet saattaa ajatella, että tuo on varmaan hauska ja leikkisä nainen, kun uskaltaa pitää saparoita.
Mä tykkään pitää saparoita, oikein tuuheiksi tupeerattuja pörröpalloja.
Ihan vaan koska ne näyttää hauskalta ja mä olen hauska. Mun mielestä ulkonäkö on sellainen asia mikä kannattaa otta välillä vähän huumorillakin, naama happamana joutaa olemaan vanhanakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ne kattoo, että mikä ihmeen urpo nainen viipottaa menemään saparot päässä!! :LOL:
Sama tuli mullakin mieleen! :D
En usko. Joillekin naisille ne sopii. Miehet saattaa ajatella, että tuo on varmaan hauska ja leikkisä nainen, kun uskaltaa pitää saparoita.
Mä tykkään pitää saparoita, oikein tuuheiksi tupeerattuja pörröpalloja.
Ihan vaan koska ne näyttää hauskalta ja mä olen hauska. Mun mielestä ulkonäkö on sellainen asia mikä kannattaa otta välillä vähän huumorillakin, naama happamana joutaa olemaan vanhanakin.
no just noin mullakin on ajatus.
 
Lex
Niin, ja ainoa joka on minkäänlaista kantaa tähän mun saparovillitykseen ottanut, oli noin nelikymppinen, ruotsalaisen murinahevibändin basisti jolla itsellään oli pitkä kiharainen tukka kuin europessa aikoinaan :xmas:
Ehkä olimme hengenheimolaisia :D
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
juu. ollaan heitä ylä vitonen!!
mun mies on europen entisen rumpalin sukua :eek:
Jaloa sukua! :D
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs378.snc3/24199_343722506304_680911304_3735756_5138082_n.jpg

Hengenheimolainen takana vasemmalle, tukka näkyy valitettavan huonosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
juu. ollaan heitä ylä vitonen!!
mun mies on europen entisen rumpalin sukua :eek:
Jaloa sukua! :D
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs378.snc3/24199_343722506304_680911304_3735756_5138082_n.jpg

Hengenheimolainen takana vasemmalle, tukka näkyy valitettavan huonosti.
ei täällä ole mitää moshmosh- hymiötä..... kele
asenne on kohillaan ainakin!
 
auryn
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Mä tykkään pitää saparoita, oikein tuuheiksi tupeerattuja pörröpalloja.
Ihan vaan koska ne näyttää hauskalta ja mä olen hauska. Mun mielestä ulkonäkö on sellainen asia mikä kannattaa otta välillä vähän huumorillakin, naama happamana joutaa olemaan vanhanakin.
Jes, mä niin peesin :)
Kivempi katellakin ihmisiä joilla on ulkonäössä persoonaa ja ehkä huumoriakin, kuin trendien tai tyylien mukaan koostettuja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja blondi minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
niin no, saparot on kätevä heittää kun on kiire kauppaan ja huomaa että on tukka likainen.
Baarissa en ole ollut saparoilla muuta kuin mun polttareissa (huh huh) ja joskus kesä terassilla.
Mutta oikeesti, miehet katsoo enemmän saparopäisen blondin perään kuin bruneten, mä olen sen kokenut ja siksi ihmettelen sitä älytöntä blondi vitsien määrää mitä miehetkin suoltaa....
miksi mollata jos se on kuitenkin jotenkin hot?
No ehkä niihin saparoihin ja blondiin päähän yhdistyy sitten tietty "helppous"... Ja se jos mikä miehiä kiinnostaa ;)
joo, ja jos sanot kauniisti että ei kiitos, niin vanhemmat miehet sanoo että olet nokkava...
jos oisin brunettena, niin mua olisi tultu hakemaan tuon blondin jälkeen, ja olisin fiksumpi.....
en oikeasti käsitä. mä olen ollut kumpanakin liikkeellä ja aina blondi vie voiton. miehen kanssa sitä yhdessä nauretaan...
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
niin no, saparot on kätevä heittää kun on kiire kauppaan ja huomaa että on tukka likainen.
Baarissa en ole ollut saparoilla muuta kuin mun polttareissa (huh huh) ja joskus kesä terassilla.
Mutta oikeesti, miehet katsoo enemmän saparopäisen blondin perään kuin bruneten, mä olen sen kokenut ja siksi ihmettelen sitä älytöntä blondi vitsien määrää mitä miehetkin suoltaa....
miksi mollata jos se on kuitenkin jotenkin hot?
No ehkä niihin saparoihin ja blondiin päähän yhdistyy sitten tietty "helppous"... Ja se jos mikä miehiä kiinnostaa ;)
joo, ja jos sanot kauniisti että ei kiitos, niin vanhemmat miehet sanoo että olet nokkava...
jos oisin brunettena, niin mua olisi tultu hakemaan tuon blondin jälkeen, ja olisin fiksumpi.....
en oikeasti käsitä. mä olen ollut kumpanakin liikkeellä ja aina blondi vie voiton. miehen kanssa sitä yhdessä nauretaan...
En oo ikinä ollut blondi, mutta nyt tekee mieli värjätä toinen puoli päätä mustaksi ja toinen blondiksi, parkkeerata baaritiskille ja alkaa laskea kummalta sivulta tulee enemmän hännystelijöitä :D
 

Yhteistyössä