Tuli mieleen: moniko on ollut rikoksesta epäiltynä?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mulle tuli n. 5 vuotta sitten kirje kotiin ja käsky kuulusteluihin. Syynä oli epäily että olen ollut Rauman leirintäalueella riehumassa kirveen kanssa kolmen miehen kanssa.

Sinne sitten poliisilaitokselle pienen pojan kanssa kuulusteluihin. Otettiin valokuvat ja kaikki tunnistamista varten ja mä tietty kielsin syyllisyyteni.

Poliisi kertoi että tää nainen oli kertonut nimekseen mun tyttönimen ja että Suomessa on reilu 10 samannimistä ja muut asui tyyliin Lapissa tai oli yli 50-vuotiaita. Mä siis olin ainoa sopivan ikäinen ja sopivalla paikkakunnalla asuva, joten pakkohan se oli mun olla B) .

Oli mukava lukea niitten miesten lausuntoja kun kertoivat että istuivat "Tiinan" kanssa (eli siis muka mun) veneessä ja joivat pullon kossua ennen kuin menivät riehumaan.

Ikinä ei sitten tullut mitään, ei edes tietoa että oikea syyllinen oltaisiin löydetty tai anteeksipyyntöä tai mitään. Mutta mä siis olen ollut kerran rikoksesta epäiltynä :saint:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
:wave: todettiin syyttömäksi ja sain korvaukset.
Hitto vie, miksi mä en saanut mitään korvauksia :eek:

Ei tosiaan edes anteeksi pyydetty missään vaiheessa eikä siis mitenkään ilmoitettu että juttu on rauennut mun osaltani. Mä vaan päättelin sitten niin kun ei tullut mitään sakkoja tai vastaavaa.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:wave:
Kunnianloukkauksesta-syytön
Mä olen muuten myös tästä, unohdinkin jo :D . Teini-iässä tappelin jatkuvasti yhden mimmin kanssa, me oikeesti vihattiin toisiamme. Menin sitten laukomaan että oli varmaan maksanut kerran taksikyytinsä luonnossa ja tää mimmi kuuli sen jotain kautta. Ja meni sitten tekemään rikosilmoituksen kunnialoukkauksesta.

Kyllä siinä nauratti sekä mua että poliisia kun kyseisestä asiasta olin kuulusteluissa. Ja sattuneesta syystä päätettiin sitten jättää syyttämättä :D
 
Turkilmas
Mietin vaan että kuinhakan yleistä tuo mun tapaukseni on. Siis että tosiaan kotiin lähetetään kirje että ollaan rikoksesta epäiltynä??

Olis mun mielestä kiva että ensin otettaisiin yhteyttä ja kerrottaisiin asiasta tai muuta.

Mun yhden parhaimman ystäväni mies on poliisi ja hän suuttui asiasta tosi paljon. Soitti mulle ja kertoi ettei mun edes tarvis mennä itse laitokselle ja muuta. Mutta en mä jaksanut alkaa tappelemaan.

Myöhemmin vielä joku känninen ämmä oli tullut mun pikkuveljelleni kertomaan että hän se oli ollut ja että oli kertonut mun nimeni. Motiivia ei känninen pikkuveljenikään muistanut, mutta kaipa mä olin kyseisen mimmin aamumuroille kusaissut :kieh: :kieh:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Turkilmas tunnekko Minna L.rantaa Porkasta??
Mulla on naurettavan surkea nimimuisti, eli en ainakaan myönnä tuntevani. Mutta Porkan kasvatteja olen, eli hyvin mahdollista.

Miten niin? Oliko tämä se typy joka nimeni oli sanonut?

Vai tunnetko kenties pikkuveljeni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:wave:
Kunnianloukkauksesta-syytön
Mä olen muuten myös tästä, unohdinkin jo :D . Teini-iässä tappelin jatkuvasti yhden mimmin kanssa, me oikeesti vihattiin toisiamme. Menin sitten laukomaan että oli varmaan maksanut kerran taksikyytinsä luonnossa ja tää mimmi kuuli sen jotain kautta. Ja meni sitten tekemään rikosilmoituksen kunnialoukkauksesta.

Kyllä siinä nauratti sekä mua että poliisia kun kyseisestä asiasta olin kuulusteluissa. Ja sattuneesta syystä päätettiin sitten jättää syyttämättä :D
Fatsin eksä nosti miua vastaan syytteen tässä vuoden alussa
Täälläkin sitä kirosin :LOL:
 
Mää
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Turkilmas tunnekko Minna L.rantaa Porkasta??
Mulla on naurettavan surkea nimimuisti, eli en ainakaan myönnä tuntevani. Mutta Porkan kasvatteja olen, eli hyvin mahdollista.

Miten niin? Oliko tämä se typy joka nimeni oli sanonut?
Ei oo. Mut on saman ikänen kun sää. tai ei ihan, taitaa olla 2 vuotta vanhempi. Pitkä tumma ja laiha. Ollaa oltu kavereita joskus.

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Turkilmas tunnekko Minna L.rantaa Porkasta??
Mulla on naurettavan surkea nimimuisti, eli en ainakaan myönnä tuntevani. Mutta Porkan kasvatteja olen, eli hyvin mahdollista.

Miten niin? Oliko tämä se typy joka nimeni oli sanonut?
Ei oo. Mut on saman ikänen kun sää. tai ei ihan, taitaa olla 2 vuotta vanhempi. Pitkä tumma ja laiha. Ollaa oltu kavereita joskus.
Mä olen niin älyttömästi muuttanut ja aina tutustunut uusiin ihmisiin, niin en tosiaan muista oikein kenenkään nimiä. Voi hyvin olla että kasvoista tunnistaisin, mutta enpä menis siitäkään takuuseen. Muutamaan otteeseen nimittäin ei oo ollut hajuakaan kun joku on tullut innoissaan moikkaamaan että kuka on kyseessä :ashamed:
 

Yhteistyössä