Tuli mieleen joulukorteista, että postitatko sinä koko nivaskan siinä postin punaisessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
kuoressa vai pistätkö vain sellaisenaan postilootaan?

Milloin ajattelit joulukortit postittaa?

Itse aluksi suunnittelin jo ensi viikon alussa joulukorttien postittamista, mutta mies on sitä mieltä, että ei liian ajoissa kannata lähettää. Kun ne ovat muka liian ajoissa perillä ja joulunpyhiin on vielä aikaa.

Minusta taas lapsena oli mukavaa, kun joulukortteja tuli pitkin joulukuuta. Nykyäänhän ne tulevat melkein yhdessä kimpussa muutama päivä ennen joulunpyhiä.

Ei niitä joulukortteja aleta jakaa vasta kuin muistaakseni 15. päivän jälkeen, riippumatta siitä koska ne postittaa!
Laitan ne kortit siihen punaiseen kuoreen jos löydän sen, muuten laitan ihan nippuna.

en ikuna suostu käyttämään sitä punaista kuorta, ihan periaatteesta. laitan kortit sellaisenaan laatikkoon, mutta valitettavasti niitä ei kai jaeta heti. minusta ne kuuluisi käsitellä kuten mikä tahansa muukin posti ja jakaa mahdollisimman pian. inhoan sitä nippua, joka tulee yhtenä, max kahtena päivänä.

Sisi eikö se muka menekään siten, että ne punaisessa keräyskuoressa olevat vain jaetaan lähempänä joulua?
Ja että ne 'irrallaan' postitetut heti?

:O

Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa, että vain ne punaisessa kuoressa lähetettävät jaetaan lähellä pyhiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27631665:
Sisi eikö se muka menekään siten, että ne punaisessa keräyskuoressa olevat vain jaetaan lähempänä joulua?

Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa, että vain ne punaisessa kuoressa lähetettävät jaetaan lähellä pyhiä.

Kaikki missä on joulupostimerkki jaetaan samaanaikaan eli silloin ennen pyhiä. Muilla merkeillä posti kulkee normaalisti.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27631665:

Pitäähän ne heti jakaa, jos on ykköspostia.

Ensimmäistä kertaa koskaan olisin tänä vuonna lähettämässä joulukortteja ja ensimmäistä kertaa koskaan meille ei tullut sitä punaista kuorta! Vaikka olenkin ollut anti-jouluihminen niin ei sen postinjakelijan v*ttuilemaan tarvitsisi alkaa.

Yhteistyössä