Tuli mieleen eräs kerta, kun olin uskisperheessä lastenvahtina 3 lapselle

Pöydällä oli mua varten siideriä, pullo kossua, pari litraa colaa ja iso pizza :D

Aika huvittavaa sinänsä, tai ei mulle ainakaan oo tullut mieleenkään ostaa lapsenvahdille alkomahoolia. Ja tuo perhe on vielä absolutisteja itse.

ei hyvää päivää...
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Taikka vain testasi sinut. Jos olisit juonut ne, olisit saanut potkut. Jos olisit sanonu että ei kiitos, työsi jatkuu.
Mä join...en kyllä kaikkea. Ja kutsuin poikaystävänkin sinne, kun ne sitä nimenomaan ehdotti :saint:
ryyppäsit siis siellä lapsia vahtiessasi?? :eek:

asdf
Mulle on myös jätetty kaljaa jääkaappiin lastenvahti-illaksi. Lapsi nukkui kun tulin ja kun lähdin, mutta en juonut kun piti lukea tenttiin.

Kossun ja viinin käsittäisin kyllä mukaan otettaviksi.

mam
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää...:
ryyppäsit siis siellä lapsia vahtiessasi?? :eek:
Join, en ryypännyt. Ja miksen joisi, jos lasten vanhemmat sitä oikein halusi?

Lapset oli jo nukkumassa kun mä korkkasin kossupullon.
Et oo siis vielä täys ikäinen? Joten eipä sulla vielä ole "järkeä" tarpeeksi, et oisit tajunnut olla juomatta. Itse en ois missään nimessä juonut tippaakaan, oisin ollut aika loukkaantunut jos mulle ois jätetty alkoholia lapsenvahtikeikan ajaksi. Oisit nyt näyttänyt niille, et me "ei uskikset" ei tartteta alkoa, ainakaan tällaisessa tilanteessa!

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Et oo siis vielä täys ikäinen? Joten eipä sulla vielä ole "järkeä" tarpeeksi, et oisit tajunnut olla juomatta. Itse en ois missään nimessä juonut tippaakaan, oisin ollut aika loukkaantunut jos mulle ois jätetty alkoholia lapsenvahtikeikan ajaksi. Oisit nyt näyttänyt niille, et me "ei uskikset" ei tartteta alkoa, ainakaan tällaisessa tilanteessa!
Mä olen 33-vuotias, eli oon hyvän tovin ollut täysi-ikäinen.

En mä ollut humalassa - osasin jo alle parikymppisenä juoda ns. sivistyneesti.

mam
Mä olen 33-vuotias, eli oon hyvän tovin ollut täysi-ikäinen.

En mä ollut humalassa - osasin jo alle parikymppisenä juoda ns. sivistyneesti.
Niin, mut silloin et ollut täysikäinen, etkä osannut olla juomatta niitä juomia. Nyt et varmaan jois, jos oisit lapsenvahtina vieraalle?

Niin, mut silloin et ollut täysikäinen, etkä osannut olla juomatta niitä juomia. Nyt et varmaan jois, jos oisit lapsenvahtina vieraalle?
Olin täysi-ikäinen kyllä, ja varmaan voisin nytkin ottaa pari siideriä tai olutta jos mulle sellaiset tarjottaisiin. Mutten mä oo kenenkään lapsenvahtina toisten kotona yön yli enää.

xon
olin 15v kun hoisin 2 pientä lasta yksin metsän keskellä (siis se talo, ei naaureita lähellä) ensimmäistä kertaa ja perheen isä lähtiessään sanoi että tuolta saat ottaa, osoitti korillista lonkeroa, olin aivan äimänä. ei olisi tullut mieleenkään.

mam
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
:D Aika huvittava tapaus..

Nimimerkille mam, käsitin, että ap:llä ei ollut ikää väkeviin, mutta oli täysi-ikäinen kuitenkin.
Niinpä?? Eikös niitä väkeviä ja muita saa ostaa vasta 18v ja ja eikös 18v ole täysikäinen. Minkä ikäisenä ap on ollut sit täysikäinen omasta mielestään?

blondi

Nimimerkille mam, käsitin, että ap:llä ei ollut ikää väkeviin, mutta oli täysi-ikäinen kuitenkin.
Niinpä?? Eikös niitä väkeviä ja muita saa ostaa vasta 18v ja ja eikös 18v ole täysikäinen. Minkä ikäisenä ap on ollut sit täysikäinen omasta mielestään?
Ootko vähän idiootti tai jotain?

ei väkeviä kyllä vielä 18 vuotiaana alkosta ostella....

Yhteistyössä