Mä join...en kyllä kaikkea. Ja kutsuin poikaystävänkin sinne, kun ne sitä nimenomaan ehdotti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tai:Taikka vain testasi sinut. Jos olisit juonut ne, olisit saanut potkut. Jos olisit sanonu että ei kiitos, työsi jatkuu.
Juu juu! Ne oli tarkoitettu syötäväksi ja juotavaksi illan aikana.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Onks täs joku oljenkorsi? Mitä sä et vielä kerro? aika outoo kyl musta... siis tarkottiko ne et sä saat juoda siinä samalla ku hoidat lapsia vai..?
ryyppäsit siis siellä lapsia vahtiessasi??Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä join...en kyllä kaikkea. Ja kutsuin poikaystävänkin sinne, kun ne sitä nimenomaan ehdotti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tai:Taikka vain testasi sinut. Jos olisit juonut ne, olisit saanut potkut. Jos olisit sanonu että ei kiitos, työsi jatkuu.
Join, en ryypännyt. Ja miksen joisi, jos lasten vanhemmat sitä oikein halusi?Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää...:ryyppäsit siis siellä lapsia vahtiessasi??
Et oo siis vielä täys ikäinen? Joten eipä sulla vielä ole "järkeä" tarpeeksi, et oisit tajunnut olla juomatta. Itse en ois missään nimessä juonut tippaakaan, oisin ollut aika loukkaantunut jos mulle ois jätetty alkoholia lapsenvahtikeikan ajaksi. Oisit nyt näyttänyt niille, et me "ei uskikset" ei tartteta alkoa, ainakaan tällaisessa tilanteessa!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Join, en ryypännyt. Ja miksen joisi, jos lasten vanhemmat sitä oikein halusi?Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää...:ryyppäsit siis siellä lapsia vahtiessasi??
Lapset oli jo nukkumassa kun mä korkkasin kossupullon.
Mä olen 33-vuotias, eli oon hyvän tovin ollut täysi-ikäinen.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Et oo siis vielä täys ikäinen? Joten eipä sulla vielä ole "järkeä" tarpeeksi, et oisit tajunnut olla juomatta. Itse en ois missään nimessä juonut tippaakaan, oisin ollut aika loukkaantunut jos mulle ois jätetty alkoholia lapsenvahtikeikan ajaksi. Oisit nyt näyttänyt niille, et me "ei uskikset" ei tartteta alkoa, ainakaan tällaisessa tilanteessa!
Niin, mut silloin et ollut täysikäinen, etkä osannut olla juomatta niitä juomia. Nyt et varmaan jois, jos oisit lapsenvahtina vieraalle?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä olen 33-vuotias, eli oon hyvän tovin ollut täysi-ikäinen.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Et oo siis vielä täys ikäinen? Joten eipä sulla vielä ole "järkeä" tarpeeksi, et oisit tajunnut olla juomatta. Itse en ois missään nimessä juonut tippaakaan, oisin ollut aika loukkaantunut jos mulle ois jätetty alkoholia lapsenvahtikeikan ajaksi. Oisit nyt näyttänyt niille, et me "ei uskikset" ei tartteta alkoa, ainakaan tällaisessa tilanteessa!
En mä ollut humalassa - osasin jo alle parikymppisenä juoda ns. sivistyneesti.
Olin täysi-ikäinen kyllä, ja varmaan voisin nytkin ottaa pari siideriä tai olutta jos mulle sellaiset tarjottaisiin. Mutten mä oo kenenkään lapsenvahtina toisten kotona yön yli enää.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Niin, mut silloin et ollut täysikäinen, etkä osannut olla juomatta niitä juomia. Nyt et varmaan jois, jos oisit lapsenvahtina vieraalle?
Niinpä?? Eikös niitä väkeviä ja muita saa ostaa vasta 18v ja ja eikös 18v ole täysikäinen. Minkä ikäisenä ap on ollut sit täysikäinen omasta mielestään?Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Aika huvittava tapaus..
Nimimerkille mam, käsitin, että ap:llä ei ollut ikää väkeviin, mutta oli täysi-ikäinen kuitenkin.
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mam:Niinpä?? Eikös niitä väkeviä ja muita saa ostaa vasta 18v ja ja eikös 18v ole täysikäinen. Minkä ikäisenä ap on ollut sit täysikäinen omasta mielestään?
Ootko vähän idiootti tai jotain?Alkuperäinen kirjoittaja mam:Niinpä?? Eikös niitä väkeviä ja muita saa ostaa vasta 18v ja ja eikös 18v ole täysikäinen. Minkä ikäisenä ap on ollut sit täysikäinen omasta mielestään?Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Aika huvittava tapaus..
Nimimerkille mam, käsitin, että ap:llä ei ollut ikää väkeviin, mutta oli täysi-ikäinen kuitenkin.
ei väkeviä kyllä vielä 18 vuotiaana alkosta ostella....Alkuperäinen kirjoittaja mam:Niinpä?? Eikös niitä väkeviä ja muita saa ostaa vasta 18v ja ja eikös 18v ole täysikäinen. Minkä ikäisenä ap on ollut sit täysikäinen omasta mielestään?Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Aika huvittava tapaus..