Tuli kutsu häihin Englantiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Metsola on sen tyylinen ihminen, että en ikinä koskaan haluaisi häneen tutustua. Jopa tämä palsta-metsola saa pahan olon aikaan. Oksettavaa, että tuollaisia on olemassa.

Ettekö te jo pikku hiljaa ymmärrä että koko Metsola on PROVO, PROVO, PROVO, PROVO, PROVO, PROVO, PROVO! Antakaa sen keksiä näitä aiheita ja olla, älkää vastailko jos ärsyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mites on metsola jos lapsestasi tulee homo/lesbo?
En usko.

Niin, en minäkään. Eikös se niin mennyt, että kasvattamalla tulee heteroita ja väärillä esimerkeillä ja väärällä kasvatuksella, sekä liialla suvaitsevaisuudella saadaan niitä inhottavia homoja? Sen takia ainoastakaan heteroperheestä niitä homoja koskaan tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te jo pikku hiljaa ymmärrä että koko Metsola on PROVO, PROVO, PROVO, PROVO, PROVO, PROVO, PROVO! Antakaa sen keksiä näitä aiheita ja olla, älkää vastailko jos ärsyttää!

Nääh. Hyvää viihdettä tämä on :).

n015.gif
Mitä mun pitikään sanomani?
Mä menen ihan mielelläni häihin, ne on niin romanttisia. Oli kyseessä hetero, homo, transsu tai bi
g015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
pst,Englantiin pääsee halvemmalla kuin esim. Oulu-Helsinki-Oulu :whistle:

Ööh... Englanti on aika iso maa ja vain hyvällä säkällä häät on lentokentän lähellä. Vaikka pääsisikin halpalennolla Englantiin, ei kulkeminen siellä ole ilmaista.

no ei ole ilmaista,mutta luulisi siellä 20 vuotta asuneella olevan tietoa halvimmista julkisista tai kenties omistaa auton,jolla hakea vieraat kentältä..tai sitten kaikki Suomesta lähteneet ottaa tilataksin,jolloin jokaisen maksettavaksi tulee aika pieni summa.. :xmas:

itse otin kimppataksin Keski Lontoosta Gatwickin kentälle yöaikaan,se maksoi 35 £

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
n015.gif
Mitä mun pitikään sanomani?
Mä menen ihan mielelläni häihin, ne on niin romanttisia. Oli kyseessä hetero, homo, transsu tai bi
g015.gif

Minusta eiole mitään romanttista kun samaa sukupuolta olevat pussailevat ja lääppivät toisaan :x

Tehköön kuka vaan kotonaan mitä haluaa, mutta julkisesti, yök

Mä en saa mitään erityisiä kicksejä siitäkään, että eri sukupuolta olevat ihmiset lääppivät ja pussailevat toisiaan yleisellä paikalla.

Minusta eiole mitään romanttista kun samaa sukupuolta olevat pussailevat ja lääppivät toisaan :x

:o:o:o

:headwall:

:o

Opetatko lapsillesi samat typerät mielipiteesi ja patoumasi?

Sano, että olet PROVO...SANO SANO SANO