Tuli kallis mummolareissu...

  • Viestiketjun aloittaja "Jensson"
  • Ensimmäinen viesti
No jaa
Oon nähnyt ite miten ihminen vanhetessaan muuttuu tommoiseksi maailman piheimmäksi, ja voi että se osaa olla raivostuttavaa ensin. Mutta sitten kun asiaa miettii kauempaa, niin onhan se kurja kohtalo. Ennen pitkää ollaan vainoharhan puolella.
Entä jos sinulle käy noin kun vanhenet? Pihejähän on joka iässä, yksikin palstalainen kertoi miten miesystävä aikoi maksattaa hänellä omaa asuntoaan johon kirjoittaja ei olisi saanut osaomistusta.

Minusta ei tarttisi maksaa koska vahinko ja pienestä lapsesta kyse. Mutta en missään nimessä anoppiin välejä katkaisisi.
 
Ihmettelen kyllä sitä, että eikö ap:n mies kykene käymään järkevää keskustelua asiasta äitinsä kanssa? Mitä hemmettiä asiaa kannattaa selän takana päivitellä, kai sitä voi äidiltään suoraan kysyä, että ihanko totta haluat meidän maksavan surkean vaasin?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs Juupas;28138035:
Täällä sitä taas haukutaan anoppia, ja suositellaan että AP maksaa sen maljakon, mutta tekee anopille selväksi että lapsi eit tule enää kylään sinne.
Kannatasko nyt vähän sitä lastakin ajattella, että sitä käytetään koston välikappaleena kun erotetaan Mummostaan jonkun helvetin maljakon takia!
Mielestäni AP:n miehen pitäisi selvittää asia Äitinsä kanssa parhaaksi katsomallaan tavalla.
Edelleenkin mun mielestä ap:n anoppi on vähintäänkin erikoinen.

Ja toisekseen, edelleen olen sitä mieltä, että vastaavassa tilanteessa anoppi tapaisi lastani lapsen kotona, joka on varmaan turvallisempi ympäristö.
 

Yhteistyössä