Tuli juuri sähköpostiin H&M:n uusi alekoodi

  • Viestiketjun aloittaja HM
  • Ensimmäinen viesti
HM

Valitettavasti Shop online suljetaan suunniteltua teknistä huoltoa varten perjantaina 10.10. klo 23.00 (CET) ja avataan taas sunnuntaina 12.10.
Jos teet tilauksia ennen perjantain sulkemisaikaa, saat hyvityksenä lisäalennusta ostoksista.

Anna alennuskoodi 8259 niin saat sekä 10 % alennusta koko valikoimasta että 25 % alennusta vapaavalintaisesta tuotteesta. Tarjousta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
 
Kiitos tiedosta :flower:

Mulla on tälläset koodit:

Shop onlinen kautta tai kuvastosta 20 % alennusta koko valikoimasta alennusnumero 8192.
Tarjous on voimassa 13.10.2008 asti.
Tarjousta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Shop onlinen kautta tai kuvastosta 10 % alennusta koko valikoimasta alennusnumero 8176.
Tarjous on voimassa 13.10.2008 asti.
Tarjousta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Mä tein päivällä tilauksen ja käytin tuon 10% alennuksen,niin voinko nyt samaan tilaukseen käyttää tuon 25% alen esim johonkin paitaan??
Vaikka tuossa lukee ettei voida yhdistää muihin alennuksiin niin kyllä mä oon noi kaikki laittanut ja saanut alennuksen.
Teen aina tilauksen loppuun ja sitten teen uuden tilauksen uudella alennusnumerolla ja silti menevät sinne samaan tilaukseen eli siis toimittamattomiin tuotteisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Mä tein päivällä tilauksen ja käytin tuon 10% alennuksen,niin voinko nyt samaan tilaukseen käyttää tuon 25% alen esim johonkin paitaan??
Vaikka tuossa lukee ettei voida yhdistää muihin alennuksiin niin kyllä mä oon noi kaikki laittanut ja saanut alennuksen.
Teen aina tilauksen loppuun ja sitten teen uuden tilauksen uudella alennusnumerolla ja silti menevät sinne samaan tilaukseen eli siis toimittamattomiin tuotteisiin.
Thanks vinkistä! =)

 

Yhteistyössä