Tuli hieman pahamieli

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
mikset paljasta kuka
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Eikä...voi jumaliste.Tuo on jo ilkeetä.
Tulipa paha mieli tännekin.
voi että.
:hug: sulle.
Onneksi et lapsille sitä antanut.
Ei tullut lapsille pahaa mieltä.Miten kukaan voi olla noin idiootti!!! :headwall:
peesi!!! : (
 
kinuski
No ohhoh :eek:

Koskaan ei voi tietää ketä vatipäitä täälläkin pyörii! Mä en jotenkaan jaksa uskoa että kukaan palstalainen, jolla omiakin lapsia, vois tehä noin sairaan tempun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Mihis mun viesti katos :eek:
katos miultakin viesti eli ilmeisemmin palstassa jotakin vikaa ja aikalailla
Mahtaako nuo Prisman mainokset aiheuttaa sen..?
mullaki on kadonnu ainaki pari viestii. Viimeks kun katos, nii oli palannu noin vartin päästä takas kera Prisman mainoksen (oli sit viestini alapuolella)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
... oli se s.postiosoitteen alku. mietin yön yli ja taidan käydä poliisi laitoksella kysymässä et mitä tässä pitäisi tehdä, toivottavasti ei enää muuta lähetä

moderaattori muokkasi..ei valitettavasti alkujakaan..
ota moderaattorit nikkiin tai ylläpitoon yhteyttä asian selvittämiseksi
Ilmoita s-postiosoite ylläpidolle?
Googleta s-postiosoite jos löytyisi jotain tietoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Helvetin sairasta, jos näin käynyt.

Mut mitä ylläpito oikeastaan voi asialle?
:attn:
Ylläpito voi sen, että kun he pitävät tuota ketjua, kaikki lähetykset menevät heidän kauttaan ja he tarkistavat, ettei mitään lainvastaista tapahdu tämän palstan kautta. Ylläpito on vastuussa tästäkin tapauksesta, jonka rikosoikeudellista luonnetta en erittele.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ylläpito voi sen, että kun he pitävät tuota ketjua, kaikki lähetykset menevät heidän kauttaan ja he tarkistavat, ettei mitään lainvastaista tapahdu tämän palstan kautta. Ylläpito on vastuussa tästäkin tapauksesta, jonka rikosoikeudellista luonnetta en erittele.
Mä kyllä luulen, ettei ylläpidolla ole intressiä palkata henkilökuntaa käsittelemään näitä lahjoituksia. Ongelmaksi muodostuisi varmasti myös se, että lahjoittaja joutuisi maksamaan kahteen kertaan postikulut eli ensin se esim 8,50 euroa paketin postittamiseksi ylläpidolle ja pakettiin mukaan toiset 8,50 euroa, jotta ylläpito saisi postitettua ne saajalle. Nyt joulun alla posteissa on ihan älyttömät ruuhkatkin, joten taitaisi loppua koko lahjoitustoiminta, jo sylläpidon pitäisi alkaa sitä hoitamaan.

Ap:lle: olipa kyllä ilkeästi tehty :hug: :hug: Toivottavasti saitte kuitenkin joltain muulta lahjoittajalta jotain. Jos ette, niin liity vaikka tuonne Pidetään huolta -kerhoon ja katsotaan asiaa siellä =)

 

Yhteistyössä