Tipu Topakka
Siis todella törkeää! Minäkin kyllä teksin ilmoituksen ylläpidolle! Kukahan viitsiikin olla noin julmetun moukka ja vielä joulun alla |O :kieh: :kieh:
Oukhei =) Se mun viesti näköjään tuliki takasAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:katos miultakin viesti eli ilmeisemmin palstassa jotakin vikaa ja aikalaillaAlkuperäinen kirjoittaja Duffy:Mihis mun viesti katos
peesi!!! : (Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Eikä...voi jumaliste.Tuo on jo ilkeetä.
Tulipa paha mieli tännekin.
voi että.
:hug: sulle.
Onneksi et lapsille sitä antanut.
Ei tullut lapsille pahaa mieltä.Miten kukaan voi olla noin idiootti!!! :headwall:
Mahtaako nuo Prisman mainokset aiheuttaa sen..?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:katos miultakin viesti eli ilmeisemmin palstassa jotakin vikaa ja aikalaillaAlkuperäinen kirjoittaja Duffy:Mihis mun viesti katos
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Helvetin sairasta, jos näin käynyt.
Mut mitä ylläpito oikeastaan voi asialle?
Ilmoita s-postiosoite ylläpidolle?Alkuperäinen kirjoittaja ap:... oli se s.postiosoitteen alku. mietin yön yli ja taidan käydä poliisi laitoksella kysymässä et mitä tässä pitäisi tehdä, toivottavasti ei enää muuta lähetä
moderaattori muokkasi..ei valitettavasti alkujakaan..
ota moderaattorit nikkiin tai ylläpitoon yhteyttä asian selvittämiseksi
Ylläpito voi sen, että kun he pitävät tuota ketjua, kaikki lähetykset menevät heidän kauttaan ja he tarkistavat, ettei mitään lainvastaista tapahdu tämän palstan kautta. Ylläpito on vastuussa tästäkin tapauksesta, jonka rikosoikeudellista luonnetta en erittele.Alkuperäinen kirjoittaja LLL::attn:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Helvetin sairasta, jos näin käynyt.
Mut mitä ylläpito oikeastaan voi asialle?
Mä kyllä luulen, ettei ylläpidolla ole intressiä palkata henkilökuntaa käsittelemään näitä lahjoituksia. Ongelmaksi muodostuisi varmasti myös se, että lahjoittaja joutuisi maksamaan kahteen kertaan postikulut eli ensin se esim 8,50 euroa paketin postittamiseksi ylläpidolle ja pakettiin mukaan toiset 8,50 euroa, jotta ylläpito saisi postitettua ne saajalle. Nyt joulun alla posteissa on ihan älyttömät ruuhkatkin, joten taitaisi loppua koko lahjoitustoiminta, jo sylläpidon pitäisi alkaa sitä hoitamaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ylläpito voi sen, että kun he pitävät tuota ketjua, kaikki lähetykset menevät heidän kauttaan ja he tarkistavat, ettei mitään lainvastaista tapahdu tämän palstan kautta. Ylläpito on vastuussa tästäkin tapauksesta, jonka rikosoikeudellista luonnetta en erittele.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Ap: laita s.postia: modemamma@kuvalehdet.fi
Luulisin että on.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Ap: laita s.postia: modemamma@kuvalehdet.fi
Onko tuo sama osoite jonne voi kirjoittaa haluavansa poistaa täältä nikkinsä?
Vai mistä pyydän poistamaan nikkini?